کد خبر : 2008480 | 22 اسفند 1402 ساعت 22:10 | 100.9K بازدید | 78 دیدگاه

لوکاس مک‌ناتون:

اگر لازم باشد باز هم مسی را مصدوم می‌کنم!

لوکاس مک‌ناتون، ستاره نشویل، می‌گوید از اینکه روی لیونل مسی مرتکب خطا شده پشیمان نیست.

اگر لازم باشد باز هم مسی را مصدوم می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی ۲-۲ اینتر میامی برابر نشویل در چارچوب مسابقات کونکاکاف چمپیونزکاپ، لوکاس مک‌ناتون مرتکب خطای خشنی بر روی لیونل مسی شد.

ستاره آرژانتینی لحظاتی بر روی زمین بود و نتوانست از جایش بلند شد. بسیاری حتی فکر کردند که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید از زمین خارج شود. با این حال مسی برگشت و بازی را ادامه داد اما در دیدار بعدی و در جریان شکست ۳-۲ مقابل مونترال، در زمین حضور نداشت.

هوادارانی که معتقد بودند غیبت مسی به دلیل خطای مک‌ناتون بر روی او است، به این مدافع باشگاه نشویل حمله و در قسمت کامنت‌های پست اینستاگرام او در صفحات مجازی، به او توهین کردند.

2000759

با این حال مک‌ناتون می‌گوید خطا روی مسی هیچ تفاوتی با خطا روی بازیکنان دیگر ندارد و اگر بار دیگر هم در مقابل او قرار بگیرد باز هم ستاره اینتر میامی را با خطا متوقف می‌کند.

او گفت: «من روی بازیکنان زیادی خطا کرده‌ام. مسی هم یکی مانند آنهاست و اینکه روی او خطا کنم اصلا چیز ویژه‌ای نیست. از اینکه او را با خطا متوقف کردم پشیمان نیستم و اگر دوباره هم برابر او بازی کنم از خطا کردن اجتناب نمی‌کنم.»

مک‌ناتون در ادامه در مورد حملات هواداران به او در فضای مجازی گفت: «این چیزها همه جا وجود دارد. حملات مردم در اینتر بر روی من تاثیری ندارد. من آماده بازی هستم و توجهی نمی‌کنم.»

2000758

دیدگاه‌ها