کد خبر : 2008483 | 22 اسفند 1402 ساعت 22:25 | 31.4K بازدید | 118 دیدگاه

فتاحی: امیدواریم فردا روز خوب داوران باشد؛

اعتراض سپاهان به برگزاری دربی با کمک داور ویدئویی

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با انتقاد از استقرار VAR در شهرآورد تهران گفت: چرا فقط یک مسابقه باید مجهز به VAR باشد؟!

اعتراض سپاهان به برگزاری دربی با کمک داور ویدئویی

به گزارش "ورزش‌ سه"، رضا فتاحی با اشاره به اشتباهات اخیر داوری در بازی‌های مختلف سپاهان اظهار داشت: متأسفانه سپاهان در فصل جاری با مشکلات مختلفی از قضاوت‌های داوران مواجه بوده و اشتباهات داوری باعث شده که روند نتیجه‌گیری سپاهان دچار خدشه شود.

وی با بیان اینکه اشتباهات محرز داوری تأثیرات قابل توجهی در نتایج اخیر تیم سپاهان داشته، ادامه داد: متأسفانه در بازی هفته گذشته سپاهان، اشتباهات عجیب داوری، نتیجه مسابقه را تحت تأثیر قرار داد و متأسفانه هیچکس در این زمینه پاسخگو نیست، در بازی استقلال نیز اگر داور مسابقه، به بازیکن استقلال کارت قرمز نشان می‌داد، سرنوشت بازی عوض می‌شد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: متأسفانه داوران بازی‌های اخیر سپاهان، مرتکب اشتیاهات تاثیرگذار بسیاری شده‌اند و از کمیته داوران انتظار داریم در انتخاب داوران برای بازی‌های سپاهان دقت لازم را داشته باشد.

وی با انتقاد از اعلام دیرهنگام داوران دیدار سپاهان و فولاد خوزستان افزود: از چند ساعت پیش که داوران این مسابقه معرفی شده‌اند، تماس‌های مکرری برای این موضوع برقرار کردیم و امیدوارم دقت لازم در این زمینه صورت گیرد.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: همه نگاه‌ها به این مسابقه معطوف است و امیدوارم داور مسابقه در این بازی روز خوبی را طی کند.

وی با انتقاد از استفاده از VAR در یک مسابقه خاص اظهار داشت: متاسفانه مسئولان کمیته داوران همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه نمی‌کنند و این موضوع در استفاده از VAR نیز مشهود است.

1967766

فتاحی گفت: با تصمیم کمیته داوران، تجهیزات VAR فقط برای یک مسابقه خاص اجازه استفاده دارند. گویی سایر تیم‌های لیگ برتر در دنیای دیگری قرار دارند که نباید از این امکانات بهره ببرند! این موضوع در نوع خود سؤال‌برانگیز است.

وی ادامه داد: نبود VAR در مسابقات، باعث می‌شود سرنوشت خیلی از بازی‌ها عوض شود ‌و اینکه نگاه خاص به یک بازی داشته باشند و در یک بازی از فیفا مجوز بگیرند، اصلاً پذیرفته نیست!

مدیر تیم سپاهان بیان کرد: زیبایی فوتبال به حضور تیم‌های مختلف است؛ اگر قرار بود فقط دو تیم با یکدیگر بازی کنند، فوتبال جذابیتی نداشت؛ پس بقیه تیم‌ها در کجای فوتبال ایران قرار دارند؟!

وی با بیان اینکه اتفافات بسیار داوری در فصل جاری هواداران سپاهان را به شدت ناراحت و عصبانی کرده، گفت: در روزهای بد سپاهان، اشتباهات تأثیرگذار داوران، باعث شده که شرایط تیم ما به میزان قابل توجهی تغییر کند. در بازی سپاهان مقابل استقلال این موضوع را به خوبی دیدیم و در بازی هفته گذشته نیز اگر پنالتی سپاهان گرفته می‌شد، سرنوشت مسابقه تغییر می‌کرد.

فتاحی اضافه کرد: متأسفانه با وجود پیگیری‌های بسیار، هیچکس به این موضوع پاسخگو نیست. سیاست باشگاه سپاهان که تعامل است، باعث انتقاد هواداران سپاهان شده و انتقاداتشان هم درست است، زیرا حق ما در بازی‌های مختلف ضایع شده و این موضوع باعث رنجش هواداران سپاهان شده است.

وی‌افزود: امیدواریم فردا روز خوب داوران باشد، زیرا داور این مسابقه از داوران باتجربه به شمار می‌رود و امیدوارم در این مسابقه شاهد اتفاقات دیدارهای اخیر نباشیم.

دیدگاه‌ها