کد خبر : 2008485 | 22 اسفند 1402 ساعت 22:28 | 12K بازدید | 50 دیدگاه

اینزاگی: اینتر اسکودتو و چمپیونزلیگ را می‌خواهد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، علاقه به قهرمانی در سری A و لیگ قهرمانان اروپا را رد نکرد و اعلام کرد که همه خواستار کسب چنین افتخاری هستند.

اینزاگی: اینتر اسکودتو و چمپیونزلیگ را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی تاکید کرده که شاگردانش به غیر از قهرمانی در ایتالیا، به دنبال قهرمانی اروپا هستند.

اینتر در بازی دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به لطف گلزنی مارکو آرناتوویچ با نتیجه 1-0 مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شد. تکلیف تیم صعودکننده در بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو مشخص می‌شود. اینتر در یک فرم باورنکردنی قرار دارد و در تمام 13 بازی‌‌ای که در سال 2024 انجام داده، برنده شده است.

اینزاگی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "بدون شک، ما می‌دانیم که بازی بسیار سخت و مهمی در ورزشگاهی داریم که اتلتیکو این فصل در آن 13 برد و یک تساوی کسب کرده است. شب‌های لیگ قهرمانان اروپا ویژه هستند و می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای ادامه این مسیر انجام دهیم. ما از بازی قبلی یک برتری کمی داریم، اما سعی خواهیم کرد آن را فراموش کنیم و بدانیم که اتلتیکو در سن سیرو نشان داد که چه کاری می‌تواند، انجام دهد."

آیا به دبل قهرمانی در ایتالیا و اروپا فکر می‌کنید؟

این چیزی است که همه می‌خواهند. در ضمن ما 3 سال متوالی مرحله گروهی را پشت سر گذاشتیم که قرار نبود خیلی ساده باشد. ما به جام باشگاه‌های جهان هم راه پیدا کردیم. با این حال، من با کسانی که می‌گویند این تیم تازه در فینال فصل گذشته در استانبول متولد شد، موافق نیستم. من سفری را می‌بینم که 3 سال پیش شروع کردیم و در طی آن همیشه حداقل به مرحله یک هشتم نهایی می‌رسیدیم.

2000764

فردا هجومی‌تر بازی می‌کنید؟

با نگاهی به تمام فصل، ما هم در مقابل تیم‌هایی که صبر می‌کنند، دفاع می‌کنند و هم مقابل آن‌هایی که تهاجمی‌تر هستند، خوب عمل کرده‌ایم. ما نمی‌دانیم اتلتیکو فردا چه خواهد کرد، آن‌ها دوست دارند رویکرد خود را تغییر دهند، می‌توانند 2-5-3 و 2-4-4 بازی کنند و بازیکنان باکیفیتی داشته باشند. فکر نمی‌کنم سیستم‌ها تفاوتی ایجاد کنند، بلکه بیشتر به نحوه عملکرد بازیکنان مربوط می‌شود.

امکان حضور فیکس فرانچسکو آچربی، متئو دارمیان، استفان دی‌فرای و دنزل دومفریس؟

من چند شک مختلف دارم، زیرا آچربی روز شنبه مقابل بولونیا بازگشت و دی‌فرای بازی‌های زیادی را پشت سر هم انجام داد. داویده فراتسی اکنون به خوبی بهبود یافته، بنابراین می‌توانم در ابتدا به یک هافبک بازی بدهم. تنها نگرانی من این است که آرناتوویچ و کارلوس آگوستو را فردا نخواهم داشت.

اتلتیکو مادرید؟

اتلتیکو در زمین خانگی متحول می‌شود، این را نمی‌توان انکار کرد. همه ما می‌دانیم که اتلتیکو چه تیمی است، در حالی که ال‌چولو یک مربی بزرگ است، او برای من یک هم تیمی عالی بود و یک دوست باقی می‌ماند.

دیدگاه‌ها