کد خبر : 2008487 | 22 اسفند 1402 ساعت 22:44 | 10.8K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره اینتر: بازی رفت را برده‌ایم هیچ اهمیتی ندارد!

فدریکو دی‌مارکو می‌گوید اینتر میلان از جو واندا متروپولیتانو و رویارویی با اتلتیکو مادرید در این ورزشگاه نمی‌ترسد.

ستاره اینتر: بازی رفت را برده‌ایم هیچ اهمیتی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت اینتر و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه جوزپه‌ مه‌آتزا با گل مارکو آرناتوویچ با برتری ۱-۰ تیم ایتالیایی به پایان رسید. بازی برگشت این دو تیم فرداشب ساعت ۲۳:۳۰ در اسپانیا برگزار خواهد شد. فدریکو دی‌مارکو به‌عنوان یکی از نمایندگان اینتر در نشست خبری پیش از این بازی شرکت و در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

بولت سرشاخهرفتن به مادرید با برتری یک‌گله؟
برتری ما شکننده است. نباید اشتباه کنیم و یا غرور خاصی داشته باشیم. آنها می‌توانند با یک گل زودهنگام همه چیز را تغییر دهند. باید با ذهنیت همیشگی خودمان شروع و فکر کنیم که نتیجه بازی ۰-۰ است، نه ۱-۰. برای ما اهمیتی ندارد که در بازی رفت پیروز شده‌ایم، این یک مسابقه جدید است.

بولت سرشاخهجو واندا متروپولیتانو؟
ما هواداران اتلتیکو مادرید را می‌شناسیم، حتی با دیدن بازی‌ها در تلویزیون می‌توانید جو سنگین را حس کنید، جو آنجا شبیه چیزی است که آنها در ایتالیا تجربه کردند. این یک ورزشگاه زیبا و جذاب برای همه کسانی است که در آن حضور خواهند داشت.

بولت سرشاخههدفتان صعود مجدد به فینال است؟
قطعا همین است اما بازی سختی در راه داریم. ما می‌خواهیم این بازی و دیدارهای آینده را ببریم و این بار به جای مقام دومی، قهرمانی را به دست بیاوریم.

بولت سرشاخهدر لیگ قهرمانان هم مانند سری A اعتمادبه‌نفس دارید؟
برای ما فرقی ندارد. این‌گونه نیست که بگوییم فردا در چمپیونزلیگ بازی می‌کنیم و ذهنیتمان را عوض کنیم. ما فقط می‌خواهیم ببریم. فرقی ندارد که بازی رفت را برده‌ایم.

دیدگاه‌ها