کد خبر : 2008491 | 22 اسفند 1402 ساعت 23:13 | 47.4K بازدید | 31 دیدگاه

خبر بد بایرن برای رئال: شاید این ستاره را نگه داریم!

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید مذاکرات برای تمدید قرارداد با آلفونسو دیویس ادامه دارد و هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده است.

خبر بد بایرن برای رئال: شاید این ستاره را نگه داریم!

به گزارش "ورزش سه"، احتمال پیوستن آلفونسو دیویس به رئال مادرید در تابستان پیش رو، از پرحاشیه‌ترین اخبار هفته‌های گذشته بوده است. قرارداد مدافع کانادایی در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و بایرن مونیخ اگر می‌خواهد او را رایگان از دست ندهد، یا باید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان او را به فروش برساند و یا قراردادش را تمدید کند.

گفته می‌شود دیویس علاقه‌مند به پیوستن به رئال است و نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند. رسانه‌های اسپانیایی هم گزارش داده‌اند که مدیران رئال با دیویس به توافق رسیده‌‌اند آماده هستند تا برای نهایی کردن انتقال با بایرن مونیخ بر سر میز مذاکره بنشینند.

در سمت دیگر اما ایجنت بازیکن و بایرن مونیخ به توافق رسیدن این مدافع با رئال را تکذیب و اعلام کرده‌اند که مذاکرات برای تمدید قرارداد همچنان ادامه دارد.

2000774

در جدیدترین مصاحبه فرویند گفت: «احتمال تمدید اصلا کم نیست. مذاکراتی وجود دارد و امکان هر اتفاقی وجود دارد. ما می‌خواهیم با دیویس تمدید کنیم و آنها هم شرایطی دارند که در حال مذاکره در مورد آن موارد هستیم. در چند هفته آینده خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

فرویند سپس درباره روند انتخاب مربی جدید بایرن مونیخ گفت: «مهم این است که تصمیمات درستی بگیریم و اولویت ما هیچوقت انجام آن به سریع‌ترین روش ممکن نبوده. به‌زودی جزئیات بیشتری مشخص خواهد شد.»

فرویند در ادامه در مورد دعوت الکس پاولوویچ به تیم ملی گفت: «الکس رشد خوبی داشته و با اعتمادبه‌نفس بالایی بازی می‌کند. او قطعاً در بازی‌های ملی هم خواهد درخشید و این یک افتخار برای ماست.»

دیدگاه‌ها