کد خبر : 2008493 | 22 اسفند 1402 ساعت 23:31 | 30.9K بازدید | 28 دیدگاه

لمپارد: آرتتا مربی چلسی بود اخراج می‌شد!

فرانک لمپارد پیشنهاد کرده که تاد بولی قبل از تصمیم‌گیری برای اخراج مائوریسیو پوچتینو، نگاهی به وضعیت میکل آرتتا و آرسنال بیندازد.

لمپارد: آرتتا مربی چلسی بود اخراج می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا به‌عنوان سرمربی آرسنال روزهای خوبی را سپری می‌کند. او در دسامبر ۲۰۱۹ نقش خود را به‌عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچستر سیتی رها کرد و هدایت توپچی‌‌ها را بر عهده گرفت.

او دو فصل سخت را در لیگ برتر پشت سر گذشت و در پایان هر کدام در رتبه هشتم قرار گرفت. حتی شایعاتی هم در مورد اخراج او به گوش می‌رسید، اما در نهایت مدیران تصمیم گرفتند به او و پروژه‌اش در آرسنال اعتماد کنند. حالا آنها صدرنشین لیگ برتر هستند و فرانک لمپارد به چلسی پیشنهاد داده از رقیب همشهری الگو بگیرند.

2000777

بهترین گلزن تاریخ آبی‌ها در مصاحبه با پادکست «بدون فیلتر» در مورد وضعیت چلسی گفت: «من فکر می‌کنم آرتتا یک نمونه عالی است. به روزهای سختی که او سپری کرد نگاه کنید. او در تلاش بود تا یک ترکیب قدرتمند و برنده پیدا کند و در این راه شکست‌های زیادی را متحمل شد. مردم و برخی مالکان در این روند صبر ندارند و خواهان اخراج مربی می‌شوند. اگر آرتتا در دوران مالکیت قبلی و فعلی چلسی مربی این باشگاه بود، به این مرحله نمی‌رسید و با نامه اخراج مواجه می‌شد.»

دیدگاه‌ها