کد خبر : 2008494 | 23 اسفند 1402 ساعت 00:01 | 23.7K بازدید | 112 دیدگاه

خسرو حیدری: استقلال برنده دربی خواهد بود

مربی خوشه طلایی درباره وضعیت تیم خودش و دربی پایتخت به صحبت پرداخت.

خسرو حیدری: استقلال برنده دربی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری، سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی، در رابطه با شرایط تیمش گفت: بعد از مدت‌ها توانستیم با نفراتی که جذب کردیم پای به یک مسابقه بگذاریم، متاسفانه در این مقطع از فصل امکان انجام بازی تدارکاتی نداریم و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم.

او در مورد وضعیت واگذاری تیمش نیز توضیح داد: خوشه طلایی هنوز به طور کامل به مشهد منتقل نشده و فکر می‌کنم با نهایی شدن این انتقال شرایط بهتر خواهد شد. با انتقال قطعی تیم به مشهد بسیار به آینده امیدوارتریم، حمایت مالکین باشگاه موجب قوت قلب ماست. مدیریت جدید پیگیر حل مشکلات تیم بوده و شرایطمان رفته رفته بهتر می‌شود.

حیدری در مورد شکست تیمش در بازی برابر فجرسپاسی نیز می‌گوید: مقابل فجر می‌توانستیم برنده باشیم، اما بدشانس بودیم. سبک بازی تیم متحول شده، اگر خوش شانس بودیم یا حداقل اینکه بدشانس نبودیم، در این سه بازی خیلی بیشتر از سه یا چهار امتیاز می‌گرفتیم.

او درباره اشتباهات داوری در بازی‌های تیمش گفت: داور هم مثل همه ما ممکن است اشتباه کند، اما ناراحتیم که در این سه بازی کل اشتباهات فقط به ضرر ما بوده است. امیدوارم در ادامه داوران شریف و زحمتکش کشورمان بیشتر دقت کنند.

بازیکن سابق استقلال با وعده بقای تیمش در لیگ دسته اول گفت: ما اینجا هستیم برای ساختن و ساختن هم زمان می‌خواهد، قول می‌دهم خوشه در لیگ می‌ماند. خوشه طلایی را وقتی قبول کردیم که هرکسی جرئت قبول هدایت آن را نداشت، چون تیم در حاشیه بود و اکثر بازیکنان جدا شده بودند، اما به خودم و همکارانم و بازیکنانم ایمان داشتم.

خسرو حیدری در رابطه با دربی پایتخت نیز گفت: قاعدتا به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال برنده این دربی باشد، امیدوارم بازی زیبایی را ببینیم و هواداران لذت ببرند. فوتبال و اساسا دربی‌ها قابل پیش‌بینی نیستند اما پیش‌بینی من برد 1-0 استقلال است.

دیدگاه‌ها