کد خبر : 2008500 | 23 اسفند 1402 ساعت 00:40 | 35.3K بازدید | 71 دیدگاه

بیست و هشتمین پیروزی متوالی و ثبت در کتاب گینس

الاتحاد هم له شد: ستاره پنجم آسیا در دسترس الهلال

الهلال پیروزی دو بر صفر مقابل الاتحاد را در بازی برگشت نیز تکرار کرد و با اقتدار کامل راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

الاتحاد هم له شد: ستاره پنجم آسیا در دسترس الهلال

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال موفق شد با ارائه یک بازی دیدنی، با نتیجه دو بر صفر از سد میزبان خود الاتحاد عبور کرده تا در مجموع با کسب پیروزی چهار بر صفر، راهی دیدار نیمه نهایی شود.

نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه هفدهم به دست آمد. جایی که رومارینیو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت تا الاتحاد موقعیت بسیاری خوبی را برای گلزنی از دست بدهد.

ویدئو: 327202

در نیمه دوم مروان الصحفی روی پاس در عمق دیدنی عبدالرزاق حمدالله با سنگربان میهمان تک به تک شد که ضربه این بازیکن را محمد العویس با یک واکنش دیدنی دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

الاتحاد باز هم به روی دروازه الهلال خطرساز شد. احمد الغامدی از پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت روی پای او را باز هم محمد العویس با یک واکنش تماشایی دفع کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

2000785

در دقیقه 58 دفع عجب مهاجم مراکشی نزدیک بود که منجر به یک گل بخودی شود. ارسال روبن نوس به روی دروازه با برخورد به زانوی عبدالرزاق حمدالله روی تور دروازه فرود آمد و راهی کرنر شد.

الهلال در دقیقه 61 بالاخره به گل رسید. روی یک کار تیمی، ابتدا سالم الدوسری توپ را به ساویچ سپرد و این بازیکن نیز یاسر الشهرانی را صاحب موقعیت کرد که او با یک سر توپ دیدنی توانست دروازه الاتحاد را باز کند تا بازی یک بر صفر شود.

در وقت‌های تلف شده نیز عبدالرزاق حمدالله و علی البلیهی با هم درگیر شدند که ما نینگ، داور چینی، یک کارت قرمز به مهاجم مراکشی الاتحاد نشان داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

2000784

عبدالله الحمدان در ثانیه‌های پایانی فرصت داشت تا تیمش را به گل دوم برساند که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. چند ثانیه بعد و روی یک ضدحمله سریع، آبی‌ها به گل دوم رسیدند. پاس در عمق تماشایی میتروویچ به مالکوم رسید و او با یک شوت بغل پا دروازه را باز کرد تا الهلال نتیجه دو بر صفر در بازی رفت را تکرار کند و در مجموع چهار بر صفر به پیروزی برسد.

بدین ترتیب الهلال و العین در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان و یا به نوعی در فینال غرب آسیا با هم روبرو خواهند شد. بازی رفت روز سه‌شنبه 28 فروردین در استادیوم هزاع بن زاید برگزار خواهد شد. الهلال در تاریخ چهار اردیبهشت در ورزشگاه کینگدام آرنا به انجام خواهد رسید.

ضمن اینکه این بیست و هشتمین پیروزی متوالی الهلال در تمامی رقابت‌ها بود تا این تیم به یک رکورد تاریخی و جاودانه دست پیدا کرده و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها