کد خبر : 2008502 | 23 اسفند 1402 ساعت 04:02 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

سردرگمی در لاتزیو: کسی نمی‌داند مربی بعدی کیست!

پس از استعفای مائوریتزیو ساری، ابهامات زیادی در مورد مربی بعدی لاتزیو وجود دارد.

سردرگمی در لاتزیو: کسی نمی‌داند مربی بعدی کیست!

به گزارش "ورزش سه"، ساری پس از استعفای خود تمرینات لاتزیو را ترک کرد، اما دستیار این مربی و کادر او همچنان در تمرینات هستند و تیم را رهبری می‌کنند.

از اوایل بعد از ظهر امروز، گزارش‌های متعددی مبنی بر اینکه ساری استعفای خود را اعلام کرده است، به گوش می‌رسد، اگرچه کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه، هنوز به‌طور رسمی آن را نپذیرفته است.

ساری در ساعت ۱۶ امروز زمین تمرین را ترک کرد و کمدش را خالی کرد، اما مورد عجیب ماجرا این است که کادر او تحت هدایت دستیارش، جیووانی مارتوچلو همچنان در باشگاه حضور دارند.

لوتیتو دقایقی با بازیکنان و کادر مربی‌گری صحبت کرد و سپس به آنها گفت که جلسه تمرین برای امروز تعطیل شده اما کادر مربی‌گری به رهبری مارتوچلو همچنان در تمرینات بعدی هستند و قصد ندارند لاتزیو را ترک کنند.

1925928

بر اساس اخبار کاملاً ممکن است که مارتوچلو و سایر کادرفنی ساری تا پایان فصل در این سمت باقی بمانند. در همین حال میرسلاو کلوزه در گفت‌وگو با جان‌لوکا دی‌مارزیو اعلام کرده که هنوز تماسی از لاتزیو دریافت نکرده اما آماده است تا پایان فصل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد.

بر اساس اخبار منتشرشده،‌ لاتزیو قصد دارد فردا با کلوزه مذاکراتی داشته باشد، اما فعلا در مورد انتخاب او مردد هستند و نمی‌دانند که باید چه کسی را به‌عنوان جانشین ساری انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها