کد خبر : 2008504 | 23 اسفند 1402 ساعت 01:13 | 44.1K بازدید | 119 دیدگاه

صحنه جنجال در بارسا-ناپولی: تصمیم داور درست بود

در بازی بارسلونا و ناپولی، صحنه‌ای مشکوک به پنالتی بین ویکتور اوسیمن و پائو کوبارسی اتفاق افتاد.

صحنه جنجال در بارسا-ناپولی: تصمیم داور درست بود

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه المپیک میزبان ناپولی است. این دیدار با برتری ۲-۰ آبی‌اناری‌ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی آغاز شد، اما مهمان چند دقیقه بعد توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

در نیمه دوم تیم ایتالیایی برای زدن گل مساوی رویکردی هجومی به خودش گرفت و بارها تلاش کرد که به دروازه تیم ژاوی هرناندز نزدیک شود.

2000790

در یکی از صحنه‌ها اوسیمن در سمت راست زمین می‌توانست به توپ برسد و دروازه مارک آندره تراشتگن را تهدید کند اما پائو کوبارسی او را متوقف و توپ را دفع کرد.

در همین حین بود که اوسیمن سرنگون شد و بازیکنان ناپولی اعتقاد به پنالتی داشتند. داور که تصمیم به ادامه بازی گرفته بود ثانیه‌هایی را هم با کمک داور ویدئویی گفت‌وگو کرد اما تصمیمش را عوض نکرد.

2000791

هواداران ناپولی در ورزشگاه با زدن سوت و هو کردن کوبارسی و داور به این تصمیم اعتراض کردند اما تغییری در رای او ایجاد نشد و بازی ادامه پیدا کرد.

در اولین اظهار نظرات در مورد این صحنه، پاول فرناندز، کارشناس داوری مارکا، گفت: «کوبارسی به آرامی با اوسیمن برخورد کرد و سپس مهاجم ناپولی سرنگون شد. به‌نظرم این برخورد برای گرفتن خطا گرفتن کافی نیست و داور تصمیم درستی گرفت.»

2000792

دیدگاه‌ها