کد خبر : 2008512 | 23 اسفند 1402 ساعت 05:18 | 21.8K بازدید | 8 دیدگاه

حمله دی‌لورنتیس به ایجنت ستاره تیم: مزخرف می‌گوید!

آئورلیو دی‌لورنتیس می‌گوید ایجنت خویچا کواراتسخلیا در مورد آینده این بازیکن در ناپولی «مزحرف» گفته است!

حمله دی‌لورنتیس به ایجنت ستاره تیم: مزخرف می‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات مهم حال حاضر باشگاه ناپولی، مسئله تمدید قرارداد خویچا کواراتسخلیاست. ماموکا جوگلی، ایجنت این بازیکن، بارها در مورد این موضوع صحبت کرده و از احتمال جدایی او گفته است.

در مصاحبه قبلی این ایجنت، او درباره آینده ستاره گرجستانی در ناپولی گفته بود: «در مورد آینده، ما در حال صحبت با باشگاه هستیم، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر پیشنهادی دریافت کنیم که ناپولی نتواند رد کند او اینجا را ترک خواهد کرد. چند باشگاه بزرگ خواهان مذاکره با ما هستند و ما پیشنهادات همه آنها به علاوه صحبت‌های نمایندگان ناپولی را بررسی خواهیم کرد.»

این اظهارات جوگلی خشم دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه را به دنبال داشت. او امشب و پیش از بازی ناپلی‌ها مقابل بارسلونا، در مورد وضعیت کواراتسخلیا و صحبت‌های ایجنتش گفت: «پیشنهادی که قابل رد کردن نیست باید به دست من برسد، نه او. هر صحبتی به‌جز این مزخرف است. کوارا با ما قرارداد دارد و من می‌خواهم قراردادش را تمدید کنم. او خودش یک جنتلمن است و در پایان فصل درباره قراردادش با او صحبت می‌کنم.

ما در زمان جذب او می‌دانستیم که او بازیکن بزرگی است، اما به لطف ناپولی او توانست توانایی‌هایش در فوتبال را نشان دهد. حالا او بازیکن بزرگی برای ماست و به‌نظرم درست است که از او توقع داشته باشیم قراردادش را تمدید کند.»

دیدگاه‌ها