کد خبر : 2008513 | 23 اسفند 1402 ساعت 06:05 | 47.2K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای جالب: می‌دانستم ستاره رئال می‌آید!

منیر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، می‌گوید از انتخاب این تیم توسط براهیم دیاز متعجب نشده است.

ادعای جالب: می‌دانستم ستاره رئال می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، دیاز پس از بازگشت به رئال مادرید از میلان در تابستان گذشته توانست به یکی از بازیکنان درخشان این تیم در لالیگا تبدیل شود و تاثیرگذاری بسیاری در دیدارهای رئال تا این جای فصل داشته است.

او توانست با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشت نقش یک تعویض‌ کلیدی و طلایی را برای کارلو آنچلوتی ایفا کند و همین موضوع باعث شد که زمزمه‌هایی درباره احتمال دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اسپانیا مطرح شود.

با این حال، مدیران فدراسیون فوتبال این کشور و لوئیس دلافوئنته در این باره اطلاعی به او ندادند تا به واسطه اصالتش بتواند تابعیت مراکشی بگیرد و در وقفه دیدارهای ملی در ماه مارس در ترکیب تیم ملی این کشور به میدان خواهد رفت.

این اتفاق جنجال بسیاری را به همراه داشت و مدیران فدراسیون مراکش حتی مدعی شده بودند که پیش فهرستی با نام این بازیکن را در اختیار رئال قرار داده بودند اما این باشگاه چنین اتفاقی را کاملا تکذیب کرد.

حالا منیر محمدی در گفت‌وگو با El Larguero درباره هم تیمی جدیدش اظهار داشت: "ما خیلی خوشحالیم چون براهیم بازیکن بزرگی است و طبیعی است که هیاهوی بسیاری ایجاد شود‌. من غافلگیر نشدم که او ما را انتخاب کرد چون ما در نیمه نهایی جام جهانی حضور داشتیم."

دیدگاه‌ها