کد خبر : 2008535 | 23 اسفند 1402 ساعت 11:28 | 26.9K بازدید | 33 دیدگاه

نیو سنتز ولز موی دماغ تیم ژسوس

خطر بزرگ برای رکورد بردهای متوالی الهلال

تیم نیو سنتز ولز با 26 پیروزی متوالی در تعقیب الهلالی است که شب گذشته رکورد بیشترین برد پشت سر هم تاریخ را به نام خود ثبت کرد.

خطر بزرگ برای رکورد بردهای متوالی الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال با پیروزی پرهیجان و قاطع خود مقابل الاتحاد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد رکورد «جهانی» ثبت شده توسط تیم ولزی نیو سنتز را در تعداد دفعات کسب پیروزی متوالی بشکند.

نیو سنتز در فصل 2016 – 2017 موفق شد به رکورد کسب 27 پیروزی متوالی در تورنمنت‌های مختلف دست پیدا کند اما تیم پرقدرت الهلال شب گذشته در بیست و هشتمین دیدار متوالی موفق شد برنده از زمین خارج شود و الاتحاد را در استادیوم الجوهرة شکست دهد.

البته الهلال در شرایطی موفق به ثبت این رکورد شد که ممکن است خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می‌شد، دستاورد شاگردان ژسوس از آنها پس گرفته شود چرا که تیم نیو سنتز تا به امروز موفق به ثبت یک رکورد دیگر شده و در 26 دیدار قبلی خود برنده از زمین خارج شده و در تعقیب الهلال است.

2000864

آبی‌های ریاض برای اینکه دستاورد مهم کسب شده را خیلی زود به تیم ولزی پس ندهند، باید به تلاش خود ادامه دهند و در بازی‌های پیش رو به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند و امیدوار به لغزش تیم عجیب و غریب نیو سنتز باشند.

الهلال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و در بازی رفت روز شانزدهم آوریل در شهر العین به مصاف این تیم اماراتی خواهد رفت و بازی برگشت نیز 23 همان ماه در ریاض برگزار خواهد شد. الهلال در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای عربستان نیز صدرنشین است. آنها در 23 مسابقه خود، تنها در 2 دیدار به نتیجه تساوی دست یافته‌اند و در 21 مسابقه دیگر برنده از زمین خارج شده‌اند.

آخرین توقف الهلال در هفته هفتم بود. در دیداری که آنها در شهر ابها به مصاف این تیم رفتند و تیم ژسوس با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. اولین تساوی آبی‌های ریاض نیز در هفته دوم بود که آنها مقابل الفیحاء متوقف شدند.

2000865

پیروزی‌های متوالی این تیم از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و دیدار مقابل الجبلین آغاز شد که آنها به سختی و با یک گل به پیروزی دست پیدا کردند. آنها سپس در مسابقات بعدی خود به صورت متوالی از سد حریفان عبور کردند تا اینکه الهلال به تیمی تبدیل شد که بیشترین پیروزی‌های متوالی در تاریخ باشگاه را داشته است.

الهلال با کسب 16 پیروزی متوالی در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، 9 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و 3 پیروزی در جام حذفی به رکورد 28 برد متوالی دست یافته و تیم ژسوس فعلا رکورد بیشترین پیروزی متوالی تاریخ فوتبال را به نام خود سند زده است.

دیدگاه‌ها