کد خبر : 2008554 | 23 اسفند 1402 ساعت 12:49 | 29.1K بازدید | 33 دیدگاه

خشم ستاره سابق رئال: آرسنال شانسی برد

په‌په، ستاره پرتغالی پورتو، از حذف تیمش در لیگ قهرمانان با شکست برابر آرسنال بسیار ناراحت است.

خشم ستاره سابق رئال: آرسنال شانسی برد

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال بود و با قبول شکست در ضربات پنالتی از گردونه این مسابقات کنار رفت. 

شاگردان سرجیو کونسیسائو امیدوار بودند که بتوانند از پیروزی در بازی رفت محافظت کنند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند اما گلی که دریافت کردند باعث شد کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت این آرسنال بود که توانست مجوز صعود را به دست آورد. 

په‌په پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «اول از همه می‌خواهم از هواداران تشکر کنم، کاری که آنها امشب برای ما انجام دادند باورنکردنی بود. دوم این که چنین حذفی باعث تاسف است اما این اتفاق هم بخشی از فوتبال است. 

2000313

ما تیمی بودیم که بیشترین دردسر را برای آرسنال ایجاد کردیم و این کار با دیداری که در خانه برگزار کردیم انجام شد. امروز با اولین شوت توانستند گل بزنند. من باید به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم چون کاری که مربی از آنها خواسته بود را به صورت کامل در زمین انجام دادند. 

اما در بعضی از لحظات می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و حتی گل بزنیم. ما بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. فراموش نمی‌کنیم که آرسنال تیم بزرگی است و در لیگ برتر گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. آنها کمی هم خوش شانس بودند.»

دیدگاه‌ها