کد خبر : 2008555 | 23 اسفند 1402 ساعت 12:55 | 56.2K بازدید | 29 دیدگاه

روزی که ژابی آلونسو به سردار درس فوتبال داد!

پاتریک پنتر، دروازه‌بان سابق بایرلورکوزن، صحبت‌های جالبی را درباره تمرین شوتزنی سردار آزمون و حضور ژابی آلونسو مطرح کرده است.

روزی که ژابی آلونسو به سردار درس فوتبال داد!

به گزارش "ورزش سه"، آلونسو از زمان حضور روی نیمکت بایرلورکوزن توانست انقلابی را در این تیم ایجاد کند و حالا آنها مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا در این فصل هستند. 

این مربی جوان در اکتبر 2022 به عنوان جانشین جراردو سیوانه هدایت این تیم را برعهده گرفت و خیلی زود نشان داد که در حرفه مربیگری هم از همان مهارت و استعدادی که به عنوان بازیکن در زمین داشت برخوردار است و نامش به عنوان یکی از مربیان آینده‌دار مطرح شد. 

حالا پنتز که در حال حاضر به صورت قرضی از لورکوزن راهی بروندبی در دانمارک شده، صحبت‌های جالبی را درباره روزهای اول حضور این مربی در این باشگاه و واکنشی که بازیکنان به او داشتند مطرح کرده است. 

1999014

او به نشریه دانمارکی Tipsbladet گفت: «پس از یک جلسه تمرینی، ما روی چمن در اطراف دایره میانی زمین نشستیم و سردار آزمون سعی کرد از فاصله 40 متری توپی را وارد دروازه‌های کوچک کند. او چهار یا پنج بار سعی کرد و سپس مربی آمد و کرم دمیربای گفت: "مربی، تو امتحان کن!" 

توپ را برای ژابی انداختند و او با یک ضربه نیمه والی توپ را درست در وسط دروازه کوچک جای داد. ما متعجب شدیم و گفتیم این مرد یک متخصص توپ واقعی است! واکنش او طوری بود که انگار برایش عادی است. این باورنکردنی بود و من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد چون کلاسش را به رخ کشید. 

من می‌توانم تمام روز این کار را تمرین کنم و در نهایت شاید یک توپ از 20 توپ وارد دروازه شود. او در همان تلاش اول با ضربه نیمه والی این کار را کرد که برای همه ما باورنکردنی بود. او همچنین در زمان تمرین روی کرنر، خودش ضربات را می‌زد و همه توپ‌ها به بهترین شکل ارسال می‌شود. می‌پرسید دوست دارید توپ کجا باشد؟ آنجا؟ مشکلی نیست و سه توپ متوالی دقیقا در همان نقطه ارسال می‌شد.»

دیدگاه‌ها