کد خبر : 2008556 | 23 اسفند 1402 ساعت 13:10 | 26.7K بازدید | 22 دیدگاه

گندوگان دست از شکایت برداشت: به تیم افتخار می‌کنم

ایلکای گوندوگان، هافبک بارسلونا، پس از بازی مقابل ناپولی‌ برخلاف معمول از عملکرد بازیکنان تیمش تمجید کرد.

گندوگان دست از شکایت برداشت: به تیم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تنها 8 روز پیش، پس از تساوی بدون گل در سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو، ایلکای گوندوگان نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند: "کاش می‌توانستیم در این نوع بازی‌ها شخصیت بیشتری از خود نشان دهیم. این یک بازی بزرگ بود و بسیار ناامیدکننده است که دو امتیاز را از دست دادیم."

این اولین بار نبود که ستاره آلمانی که در تابستان امسال از سیتی به بارسا ملحق شد، به صورت آشکار در مورد مشکلاتی که در بارسا می‌بیند، صحبت می‌کرد. چیزی مشابه با آنچه پس از ال‌کلاسیکو اتفاق افتاد: او گفته بود از اینکه بازیکنان تیمش از شکست مقابل رئال مادرید ناراحت نیستند، عصبانی شده است.

2000908

اما دیشب، پس از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گوندوگان پیام کاملا متفاوتی از جو تیم بازتاب داد. او این کار را از طریق صفحه شخصی‌اش در ایکس و با تصویری همراه آندریاس کریستنسن، ژوائو کانسلو و رافینیا انجام داد: "به این بازیکنان افتخار می‌کنم. پس از 180 دقیقه شایسته بودیم. بیا که به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برویم."

گوندوگان یک بار دیگر یکی از بازیکنان قابل توجه تیمش بود. او در بازی رفت هم یکی از مهره‌های کارآمد ژاوی هرناندز در ترکیب بارسا بود. ژاوی، سرجی روبرتو و اوریل رومئو را به میدان آورد که به گوندوگان اجازه داد تا جلوتر از پست معمولی خود بازی کند. بازیکن آلمانی به خط حمله اضافه شد تا با رافینیا، لواندوفسکی و لامینه یامال موقعیت‌های خطرناک‌تری را ایجاد کند.

دیدگاه‌ها