کد خبر : 2008579 | 23 اسفند 1402 ساعت 14:16 | 83K بازدید | 32 دیدگاه

پیام ستاره سابق رئال: مربی می‌خواهید، من هستم!

رود فن نیستلروی، بازیکن سابق رئال مادرید، اعلام کرده علاقه دارد در کشورهای آلمان، اسپانیا یا انگلیس مربیگری کند.

پیام ستاره سابق رئال: مربی می‌خواهید، من هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رود فن نیستلروی به دنبال معرفی تیم جدیدش است. این ملی پوش سابق هلند، از 10 ماه پیش بدون تیم بوده و پس از مشکلات شخصی با مدیران آیندهوون از این باشگاه هلندی جدا شد. در اظهارات اخیر او خودش را به لالیگا پیشنهاد داده است: "من از هلند پیشنهاد دارم، اما دوست دارم مربی تیمی در آلمان، انگلیس یا اسپانیا باشم."

بازیکن سابق مادرید (10-2006) و بازیکن سابق مالاگا (12-2011) می‌گوید ترجیح می‌دهد در لیگی که قبلا بازی کرده کار کند چون با زبان آن به صورت کامل آشناست. فن نیستلروی همچنین در لیگ برتر (منچستریونایتد، 06-2001) و بوندس‌لیگا (هامبورگ، 11-2009) بازی کرده بود.

2000939

فن نیستلروی علاقه دارد در اسپانیا کار کند. او به رلوو گفت: "دوست دارم مربی یک باشگاه خوب و منظم باشم. به عنوان مربی جوانان در آیندهوون تجربه کسب کرده‌ام. در این مدت به استعدادهای زیادی مانند کودی خاکپو، نونی مادوئکه، باکایوکو و ژاوی سیمونز کمک کرده‌ام. من در رشد این استعدادها نقش داشتم."

او البته تاکید کرد که تمایلی به مربیگری مجدد در رده جوانان ندارد: "دوست دارم با بازیکنان جوان در ترکیب همراه سایر بازیکنان باتجربه کار کنم. این ترکیب برای یک مربی ایده آل است. می‌خواهم به بازیکنان جوان در پیشرفت آن‌ها کمک کنم."

دیدگاه‌ها