کد خبر : 2008582 | 23 اسفند 1402 ساعت 14:40 | 37.7K بازدید | 32 دیدگاه

بیست و پنجمین قضاوت وحید کاظمی برای سرخابی‌ها

با داور دربی، هم استقلال می‌بازد و هم پرسپولیس!

وحید کاظمی قرار است که برای بیست و پنجمین بار در لیگ برتر، برای سرخابی‌ها قضاوت کند.

با داور دربی، هم استقلال می‌بازد و هم پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 6 ساعت دیگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر به مصاف هم می‌روند. برنده شهرآورد می‌تواند گام مهمی برای رسیدن به قهرمانی بردارد و تیم رقیب با این شکست، وارد حواشی پس از دربی شود.

قضاوت این دیدار در شرایطی به وحید کاظمی سپرده شده که او برای بیست و پنجمین بار دیدارهای دو تیم را سوت می‌زند. او در 12 مسابقه بازی‌های استقلال و در 12 دیدار نیز برای پرسپولیس قضاوت کرده است که هر دو تیم طعم تلخ شکست را آن هم بیش از یکبار چشیده‌اند.

در 12 مسابقه‌ای که او در لیگ برتر برای آبی پوشان سوت زده، استقلال توانست برابر تیم‌های شهرخودرو، نفت تهران، پیکان، ذوب آهن و تراکتور به پیروزی برسد. آبی‌ها همچنین مقابل استقلال خوزستان، ماشین سازی، شهرخودرو و آلومینیوم متوقف شدند و برابر ماشین سازی، سپاهان و تراکتور نیز با قضاوت کاظمی شکست خوردند.

در دیدارهایی هم که وی برای پرسپولیس سوت زده، سرخ‌ها موفق شدند مقابل سپاهان، ذوب آهن، صنعت نفت، تراکتور، شاهین بوشهر و تراکتور به 6 پیروزی دست پیدا کنند. آنها با قضاوت‌های کاظمی برابر سپاهان و آلومینیوم نیز مغلوب شدند و مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد، ملوان و مس رفسنجان با نتیجه تساوی متوقف شدند.

به طور کلی، در 12 دیداری که کاظمی برای استقلال قضاوت کرده، این تیم صاحب 5 پیروزی شده، در 4 مسابقه شکست خورده و 3 بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در 12 دیداری که او داور بازی‌های پرسپولیس بوده، سرخ‌ها در 6 بازی برنده شده‌اند، در 2 مسابقه مغلوب شده‌‍اند و 4 بازی نیز با نتیجه مساوی همراه شده است.

دیدگاه‌ها