کد خبر : 2008585 | 23 اسفند 1402 ساعت 14:47 | 12.5K بازدید | 13 دیدگاه

صحبت مشکوک مربی الهلال: چیزی از آینده‌ام نمی‌دانم

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، می‌خواهد در این فصل روی پیروزی در تمام رقابت‌های ممکن تمرکز کند و توجهی به آینده‌اش ندارد.

صحبت مشکوک مربی الهلال: چیزی از آینده‌ام نمی‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس با هدایت الهلال عربستان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا الاتحاد را از پیش رو برداشت و همچنین موفق شد به رکورد جالبی دست پیدا کند.  

تیم تحت هدایت این مربی پرتغالی با 28 برد متوالی به رکورد بیشترین برد متوالی یک تیم فوتبال در جهان دست یافت که پیش از این هیچ تیمی موفق به ثبت آن نشده بود.

2000951

پس از سوت پایان، این مربی از این پیروزی و عملکرد تیمش بسیار خوشحال به نظر می‌رسید: "یک پیروزی بزرگ برای بازیکنان، من یک تیم فوق العاده، بسیار متحد و با قلبی بزرگ دارم. نتایج مشخص است چون همه ما به کار کردن در الهلال فکر می‌کنیم. یک رقیب بزرگ را شکست دادیم که معتقد بود می‌توانند ما را شکست دهند، اما نتوانستند چون ما بار دیگر از نظر دفاعی بسیار قوی بودیم."

این مربی پرتغالی در پاسخ به سوالی درباره آینده خود، تضمینی نداد و اظهار داشت که او فقط روی بردن هر چه بیشتر مسابقات تمرکز دارد: "از آینده‌ام چیزی نمی‌دانم. تا آخر فصل با الهلال قرارداد دارم. در فوتبال همه چیز خیلی سریع تغییر می‌کند. اکنون چیزی که بیشتر از همه می‌خواهم این است که با الهلال به پیروزی ادامه دهم. الان در نیمه نهایی آسیا هستیم و همینطور جایگاه خوبی در لیگ عربستان داریم. سپس خواهیم دید چه می‌شود."

دیدگاه‌ها