کد خبر : 2008589 | 23 اسفند 1402 ساعت 15:28 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

گلر باتجربه فقط کلین شیت ‌می‌خواهد:

فروزان و انگیزه‌های خاص در بازی با استقلال

محسن فروزان برخلاف عملکرد خوبی که داشته هنوز موفق به کلین شیت نشده است.

فروزان و انگیزه‌های خاص در بازی با استقلال

به گزارش ورزش سه، محسن فروزان برخلاف عملکرد خوبی که در دو هفته اخیر داشته هنوز موفق به کلین شیت نشده و در بازی با استقلال خوزستان به دنبال اولین کلین شیت فصل خود خواهد بود.

فروزان نیم فصل نخست در تیم گل‌گهر حضور داشت و فرصت چندانی برای حضور در زمین پیدا نکرد و در نیم فصل به جمع شاگردان ربیعی اضافه شد، او در اولین حضور خود مقابل پرسپولیس یک گل دریافت کرد اما ستاره گاندوها بود و بارها مانع از گلزنی بازیکنان پرسپولیس شد و عملکرد فوق‌العاده ای به نمایش گذاشت.

فروزان برای دومین هفته متوالی درون دروازه ذوب آهن قرار گرفت و یک نیمه دروازه این تیم را بسته نگه داشت اما اخراج کمال کامیابی نیا و فشار شدید هوادار باعث شد که او دو گل دیگر دریافت کند و برخلاف نمایشی که داشت بازهم موفق به کلین شیت نشد.

2000960

ذوب آهن امروز در دیدار خانگی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت و این فرصت برای آنها فراهم خواهد بود تا 3 امتیاز مهم در نیم فصل دوم کسب کنند و به روند موفق خود در نیم فصل اول برسند، فروزان در این مسابقه می‌تواند یکی از بازیکنان تاثیرگذار ذوب آهن باشد و در صورتی که روندی مشابه با بازی با پرسپولیس را داشته باشد کسب امتیاز ذوب آهن در این مسابقه را تضمین کند و فرصت را برای گلزنی و کسب 3 امتیاز فراهم کند.

محسن فروزان اگر در بازی امروز به میدان بروند پنجمین بازی فصل را انجام خواهد داد و سومین بازی با پیراهن ذوب آهن را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها