کد خبر : 2008592 | 23 اسفند 1402 ساعت 15:39 | 7.7K بازدید | 29 دیدگاه

ادعای ستاره ناپولی‌: داور مقابل بارسا پنالتی ما را نگرفت

متئو پولیتانو، بازیکن ناپولی‌، معتقد است که داور بازی مقابل بارسلونا باید یک ضربه پنالتی برای آن‌ها اعلام می‌کرد.

ادعای ستاره ناپولی‌: داور مقابل بارسا پنالتی ما را نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، متئو پولیتانو احساس می‌کند که ناپولی به دلیل خطا روی ویکتور اوسیمن شایسته اعلام یک ضربه پنالتی مقابل بارسلونا بود. او تاکید کرد که ناپولی‌ اکنون باید روی سری A تمرکز کند و سعی کند در جمع چهار تیم برتر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

این وینگر ایتالیایی پس از شکست 3-1 مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پولیتانو گفت: "ما ناراحتیم چون فکر می‌کردیم می‌توانیم به تساوی برسیم. ما حتی یک فرصت هم داشتیم اما آن‌ها بازی را به سود خود تمام کردند. ما متاسفیم چون به یک شروع شوکه کننده واکنش خوبی نشان ندادیم. اکنون باید به جلو نگاه کنیم چون 10 بازی باقی مانده  و هدفمان این است که بجنگیم و بازی‌‌های خوبی ارائه‌ کنیم."

2000964

صحنه مشکوک پنالتی روی ویکتور اوسیمن؟

من به صحنه نزدیک بودم و صادقانه بگویم، این برخورد را دیدم، اما متأسفانه داوران تصمیم دیگری گرفتند. تفاوت کمی بین سری A و لیگ قهرمانان اروپا از نظر داوری وجود دارد. ما باید اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل کنیم و به این مسیر ادامه دهیم چون هنوز زمانی برای رسیدن به هدفمان وجود دارد. اهمیت این مسابقه را می‌دانستیم.  می‌دانستیم که بارسلونا یک تیم عالی است. با این حال، ما در حال حاضر یک هدف داریم: رسیدن به جمع 4 تیم برتر و ادامه زندگی. با وجود شکست، باید به اعتماد به نفس خود را از دست ندهیم. ما باید برای بازگشت به لیگ قهرمانان تلاش کنیم. در غیر این صورت، فصل زشتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها