کد خبر : 2008599 | 23 اسفند 1402 ساعت 16:16 | 20.6K بازدید | 43 دیدگاه

تاتا مارتینو:

لئو هنوز مثل مسیِ بارسلونا انرژی دارد

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی مانند زمانی که در بارسلونا بازی می‌کرد، انگیزه و انرژی دارد.

لئو هنوز مثل مسیِ بارسلونا انرژی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتا مارتینو از تاثیر لیونل مسی در لیگ حرفه‌ای آمریکا شگفت زده نشده و معتقد است که "میل او به پیروزی" به همان اندازه که در بارسلونا بود، همچنان قوی است.

مسی از زمانی که تابستان گذشته پس از ترک پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست، یک مهره کارآمد برای موفقیت بزرگ برای اینترمیامی و لیگ حرفه‌ای آمریکا بوده است.

تاتا مارتینو پس از به ثمر رساندن 15 گل، ارسال 6 پاس گل و کمک به آن‌ها برای قهرمانی در لیگزکاپ فصل گذشته، از این بازیکن 36 ساله تمجید کرده است.

2000979

او به غیر از اینکه آن‌ها را فصل قبلی از سقوط نجات داد، موفق شد به واسطه قراردادهای تجاری اینترمیامی و ام‌ال‌اس سودآوری بزرگی برای فوتبال آمریکا داشته باشد.

اینترمیامی چهارشنبه شب در بازی برگشت یک هشتم نهایی کونکاکاف چمپیونزکاپ میزبان نشویل است. مارتینو به خبرنگاران گفت:"بازیکنان درجه یک در تمام دوران حرفه‌ای خود شیوه رقابت و تمایل به پیروزی را بدون توجه به جایی که بازی می‌کنند، حفظ می‌کنند. این یک ویژگی بزرگ مسی است. نمی‌گویم که من را شگفت زده کرده چون این سومین باری است که مربی او هستم. امروز من هنوز او را به همان شکلی که اولین بار در بارسلونا بود، می‌بینم. او هنوز همان انرژی قدیمی را برای به دست آوردن اهدافش دارد."

2000980

دیدگاه‌ها