کد خبر : 2008600 | 23 اسفند 1402 ساعت 16:19 | 42.6K بازدید | 92 دیدگاه

جوابتان را گرفتید

بارسلونا مگر مضحکه چمپیونزلیگ نبود!

ژاوی در پایان بازی با ناپولی فرصت برای کنایه زدن به منتقدانش را غنیمت شمرد.

بارسلونا مگر مضحکه چمپیونزلیگ نبود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهار سال از رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باز مانده بود ولی دیشب این طلسم شکست و با پیروزی برابر ناپولی توانست به جمع هشت تیم برتر اروپا راه یابد.

بازی رفت 1-1 مساوی شده بود و بارسا دیشب 3-1 برد و صعود کرد. در پایان بازی ژاوی که زیر نظر او بارسا دو بار متوالی در مرحله گروهی حذف شده بود، به منتقدانش کنایه زد و گفت که فشار زیادی روی او و تیمش بود.

2000936

ژاوی گفت: «فشار زیادی از سوی رسانه‌ها به بازیکنان وارد شده بود. اولتیماتوم و بازی مرگ و زندگی. به آنها گفتم قرار نیست در این بازی کسی بمیرد. انتقادات غیرمنصفانه زیادی از شما می‌شود ولی توجهی نکنید. نترسید و بازی خودتان را انجام دهید. به ما می‌‍گفتند ما مضحکه لیگ قهرمانان هستیم. اینها الان که ما به یک چهارم نهایی رسیده‌ایم، کجا هستند؟»

ژاوی ادامه داد: «بازی با این فشار وحشتناک کار ساده‌ای نیست. در هر صورت روزنامه نگاران نیز از همین انتقاد کردن‌ها پول درمی‌آورند. حالا آنها با مضحکه لیگ قهرمانان چه می‌کنند؟ من بسیار خوشحالم که ثابت کردیم تیم باکیفیتی داریم و می‌توانیم با بهترین‌ها رقابت کنیم. این یکی از بهترین مقاطع مربیگری من است و حالا منتظر روز قرعه کشی هستیم.»

ژاوی در مورد احتمال منصرف شدن از جدایی در پایان فصل گفت: «خیر، تصمیم من عوض نمی‌شود. الان فضایی احساسی وجود دارد و من تحت تاثیر قرار نمی‌گیرم.»

دیدگاه‌ها