کد خبر : 2008607 | 23 اسفند 1402 ساعت 17:11 | 24.9K بازدید | 20 دیدگاه

بدون فکر تصمیم نگرفتم

کلوپ: تصمیمم قطعی است و عوض نمی‌شود

یورگن کلوپ گفت نه مایکل ادواردز و نه هیچکس نمی‌تواند تصمیم او برای جدایی از لیورپول در پایان فصل را تغییر بدهد.

کلوپ: تصمیمم قطعی است و عوض نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته در زمین اسپارتاپراگ چک از یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به برتری 1-5 رسید تا کار صعودش به دور بعد را قطعی کند. فردا در آنفیلد قرمزها در یک بازی تقریبا تشریفاتی برابر این تیم قرار خواهند گرفت.

1998965

در نشست خبری این بازی یورگن کلوپ ابتدا با سوالی در مورد بازگشت مایکل ادواردز به باشگاه به عنوان مدیر ورزشی از فصل بعد روبرو شد و گفت: «ما در این مورد گفت‌وگو کردیم و همیشه رابطه خوبی داشتیم. به هر حال از نظر حرفه‌ای بسیار خوب است. حالا او برگشته و من واقعا خوشحالم. من می‌خواهم باشگاه را در بهترین جایگاه ممکن ببینم.»

کلوپ در مورد اینکه آیا ادواردز سعی کرد او را متقاعد کند که بماند یا خیر، گفت: «نه، چون او احمق نیست. موضوعی برای صحبت نبود. آیا می‌توانید تصور کنید من اکنون نظرم را تغییر دهم؟ من چنین تصمیماتی را بدون فکر نمی‌گیرم.»

کلوپ در مورد بازی فردا گفت: «ما می‌خواهیم بهترین بازی ممکن را انجام دهیم. من همیشه برای رسیدن به پیروزی ترکیب را تعیین می‌کنم. در این لحظه نمی‌توانم به شما بگویم ترکیب چه خواهد بود، حتی اگر آن را بدانم. دیروز چند بازیکن داشتیم که به یک روز ریکاوری اضافه نیاز داشتند. باید ببینیم که آنها امروز چگونه هستند. ایده ترکیب این است که بهترین و سرحال‌ترین‌ها را داشته باشیم. باید بی‌توجه به نتیجه بازی رفت باشیم. ما باید ریتم خودمان را حفظ کنیم و همینطور ادامه دهیم. نباید به بازی بعدی در لیگ برتر فکر کنیم، حتی اگر منچستریونایتد باشد.»

کلوپ ادامه داد: «ما اکنون چالش خود را داریم. فردا و یکشنبه بازی می‌کنیم و سپس فیفا دی می‌رسد و بازیکنان چند بازی برای تیم کشور خود انجام می‌دهند. در مورد حفظ ریتم و شدت بازی لیورپول باید بگویم که نتایج خوب همیشه کمک می‌کنند و حفظ این روند یک چالش است. شما می‌خواهید همیشه خوب یا بهتر بازی کنید. بازیکنان من روند با ثباتی دارند، اما فصل طولانی است و ما حتی به خط پایان هم نزدیک نیستیم. اسپارتا پراگ می‌خواهد اوضاع را درست کند و ما باید یک بازی فوتبال خوب انجام دهیم. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و تا جایی که ممکن است پیش برویم.»

کلوپ در مورد آمادگی جسمانی صلاح گفت: «مهم است که ما صلاح را تقویت کرده و دوباره در بهترین فرم داشته باشیم. او آماده است، شاید نه برای 90 دقیقه اما او آماده است.»

کلوپ در مورد اعتماد به موقعیت باشگاه گفت: «باشگاه در یک مقطع واقعا خوب است، یک جایگاه واقعا خوب. زمان نسبتاً خوبی برای بودن در لیورپول است. واقعا از این بابت خوشحالم.»

از کلوپ دوباره درباره صلاح سوال شد و پاسخ داد: «او برای شروع آماده است اما مطمئن نیستم که باید 90 دقیقه در زمین بماند یا خیر. او می‌توانست بازی گذشته را از ابتدا شروع کند، اما مطمئن نیستم برای چه مدتی. من هرگز بازی‌ای نبوده که در آن فکر کرده باشم، اوه خوب، صلاح نباید بازی کند. بسته به روند بازی او ممکن است 90 دقیقه در میدان باشد. او به‌طور معمول می‌تواند بازی پس از بازی به میدان برود ولی صلاح برای مدت طولانی بیرون بود. ما باید مطمئن شویم که می‌توانیم دوباره به‌طور مداوم به او تکیه کنیم.»

دیدگاه‌ها