کد خبر : 2008614 | 23 اسفند 1402 ساعت 20:40 | 7.3K بازدید | 38 دیدگاه

رفسنجانی‌ها با محرم به دنبال نیم‌تای اول جدول

آلومینیوم 1-3 مس، شلیک‌ منتظر علیه دفاع آلومینیومی

آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر یک مقابل مس رفسنجان شکست خورد.

آلومینیوم 1-3 مس، شلیک‌ منتظر علیه دفاع آلومینیومی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود میزبان مس رفسنجان بود که نارنجی پوشان رفسنجانی موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ در این دیدار پیروز شوند.

ویدئو: 327314

اگرچه در آغاز این دیدار بازی در میانه زمین در جریان بود اما بازیکنان تیم آلومینیوم اراک پیش از پایان نیمه نخست موفق شدند روی کار تیمی فوق العاده‌شان توسط محمد امین کاظمیان به گل نخست برسند اما تنها ۳ دقیقه بعد مهدی ترکمان از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه آلومینیوم را باز کرد تا دو تیم نیمه نخست را با نتیجه ۱-۱ به پایان رساندند.

در نیمه دوم اما با حضور منتظر محمد خط حمله مس رفسنجان قوت بیشتری گرفت و این مهاجم عراقی موفق شد دوبار در دقایق ۶۰ و ۸۳ با ضربه پای چپ خود دروازه آلومینیوم را باز کند تا سه امتیازی شیرین را برای مسی‌ها به ارمغان بیاورد.

از نکات حائز اهمیت این دیدار تصمیمات داور بازی بود که در دقایق پایانی هم صحنه برخورد بین مهاجم آلومینیوم اراک و رامتین سلیمان‌زاده را پنالتی تشخیص نداد و جدای از آن در بسیاری از مواقع با سودهای خود بر جریان بازی اثر گذاشت.

آلومینیوم با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند و مثل رفسنجان با احتساب ۳ امتیاز این دیدار مهم شماره امتیازاتش را به عدد ۲۴ رساند تا در رتبه دهم با اراکی‌ها همسایه شوند.


تقویمهفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران / چهارشنبه ۲۳ اسفند ساعت 19:00؛ آلومینیوم اراک - مس رفسنجان / ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
سوتتیم داوری: حسن اکرمی؛ کمک‌ها: محمد هاشمی‌نسب، حامد صفایی و عبدالنبی پورخلف / ناظر: محمدرضا فلاح


آلومینیومآلومینیوم اراک:
احمد گوهری، احسان قهاری (علی وطن دوست 88)، امیر نوری (بهرام گودرزی 79)، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، رضا جبیره، عرفان حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و میلاد بدرقه (علیرضا نقی زاده 79).
سرمربی: مجتبی حسینی

مس رفسنجانمس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، مهدی ترکمان (منتظر محمد 58)، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدمهدی محبی (حسین مهربان 90)، سعید واسعی (محمد اکبری 46- (محمدرضا  مهدی زاده 82)) و سجاد شهباززاده (عرفان شهریاری 83).
سرمربی: محرم نویدکیا


توپ گلشرح گل‌ها:
آلومینیوم اراک ۱-۰ مس رفسنجان (محمدامین کاظمیان - دقیقه ۴۵+۲): حرکت خوب رضا جبیره باعث شد دو مدافع را به خودش مشغول کند و پس از نفوذ کاظمیان با ضربه زیبای این بازیکن از پشت محوطه جریمه، دروازه مس رفسنجان باز شد.

ویدئو: 327288

آلومینیوم اراک ۱-۱ مس رفسنجان (مهدی ترکمان دقیقه ۴۵+۵): در آخرین دقیقه از نیمه نخست، ضربه خطای اعلام شده به سود نارنجی پوشان با شلیک پای چپ ترکمان همراه شد و دروازه آلومینیوم به زیبایی باز شد.

ویدئو: 327290

آلومینیوم اراک ۱-2 مس رفسنجان (منتظر محمد دقیقه ۶۰): منتظر محمد پیش از ورود به محوطه جریمه توپ را به روی پای چپ خود آورد و به زیبایی دروازه آلومینیوم را باز کرد.

ویدئو: 327298

آلومینیوم اراک 1-3 مس رفسنجان (منتظر محمد دقیقه ۸۳): باز هم ستاره عراقی توپ را روی پای چپ خود آورد و به زیبایی قلب دروازه آلومینیوم را هدف گرفت تا تیمش ۳ بر یک پیش بیفتد.

ویدئو: 327306

بهترین بازیکن زمین: منتظر محمد با حضور در نیمه دوم بازی دو بار اقدام به شوت‌زنی کرد که هر دو بار موفق شد دروازه آلومینیوم اراک را باز کند و ۳ امتیازی مهم را به حساب شاگردان نویدکیا واریز کند.


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۱: در همان شروع کار بازیکنان آلومینیوم اراک فرصت باز کردن دروازه حامد لک را داشتند اما این اتفاق رخ نداد.
دقیقه ۱۵: ضربه از راه دور سجاد شهباززاده با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۴: دیدار روندی پایاپای داشته و اغلب در میانه‌های زمین درگیر هستند.
دقیقه ۳۰: آلومینیوم سعی دارد تهاجمی‌تر بازی کند اما مدافعان مس رفسنجان با خطاهای متعدد مانع از نفوذ مهاجمان آلومینیوم می‌شوند.
دقیقه ۳۹: موقعیت خوبی که آلومینیوم داشت، با ضربه بدرقه همراه شد اما مدافعان مس رفسنجان در مسیر دروازه‌شان این توپ را دور کردند.
دقیقه ۴۲: ضربه خوب لیموچی در اختیار حامد لک قرار گرفت تا همچنان دروازه مسی‌ها بسته بماند.


بولت ذوب آهنحواشی:
*هواداران حاضر در ورزشگاه اقدام به تشویق مجتبی حسینی سرمربی محروم آلومینیوم اراک انجام دادند.

دیدگاه‌ها