کد خبر : 2008618 | 23 اسفند 1402 ساعت 18:11 | 31.5K بازدید | 25 دیدگاه

الماس جدید بارسلونا در تیم ملی اسپانیا

انتظار می‌رود لوئیس دلافوئنته، مربی اسپانیا، پائو کوبارسی را برای دو بازی فیفا دی در ماه مارس برای اولین بار به لاروخا دعوت کند.

الماس جدید بارسلونا در تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، ظهور پائو کوبارسی در میان نخبگان فوتبال اسپانیا دیگر نمی‌تواند بدون توجه باشد. 

مدافع جوان بارسلونا (تازه 17 ساله شده) بدون اینکه بازیکنی برای فاز هجومی باشد (که طبعا همیشه بیشتر به چشم می‌آیند)، چشم‌ها را به خود خیره کرده و هدف جدید تیم ملی اسپانیا است. آاس امروز نوشت که لوئیس دلا فوئنته قصد دارد کوبارسی را برای دو بازی بعدی لاروخا دعوت کند.

1999576

کوبارسی بعد از اینکه در بازی دیشب برابر ناپولی بهترین بازیکن زمین شناخته شد، گفت: «حقیقتا این یکی از بهترین روزهای زندگی من است. ما بعد از سال‌های سخت در باشگاه به مرحله یک چهارم نهایی رفتیم و خوشحالم که بهترین بازیکن زمین شدم اما این جام شایسته کل تیم است زیرا ما از ابتدا برای بردن به میدان رفتیم و همه تلاش کردند.»

در واقع غافلگیری زمانی بیشتر شد که او پس از انجام مصاحبه، در رختکن مورد استقبال شدید هم تیمی‌هایش قرار گرفت.

کوبارسی در پاسخ به این سوال که آیا این جمعه بیشتر نگران قرعه‌کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است یا لیست تیم ملی، گفت: «من نگران هر دوی آنها خواهم بود، زیرا هر دو مهم هستند، اما من بیشتر می‌خواهم از قرعه‌کشی قهرمانان آگاه شوم. ممکن است در فهرست تیم ملی نیز باشم ولی نمی‌دانم، وقتی لیست منتشر شد، خواهیم دید. اگر دعوت شوم، بسیار خوشحال خواهم شد و اگر نه، فرصت‌های بیشتری پیش رو دارم.»

دیدگاه‌ها