کد خبر : 2008648 | 23 اسفند 1402 ساعت 19:10 | 42.4K بازدید | 24 دیدگاه

تسویه حساب ژاوی با دشمن شماره یک خودش

رامون بسا که بارسای ژاوی را مضحکه اروپا عنوان کرده بود، دیشب با کنایه‌های تند ژاوی روبرو شد.

تسویه حساب ژاوی با دشمن شماره یک خودش

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز پس از راهیابی بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از فصل 20-2019، در نشست خبری فرصت برای تسویه حساب را مناسب دید. جمله‌ای که شاید بیش از همه حاضران را متعجب کرد، عبارت «مضحکه اروپا» بود.

ژاوی گفت: «فشار زیادی از سوی رسانه‌ها به بازیکنان وارد شده بود. اولتیماتوم و بازی مرگ و زندگی. به آنها گفتم قرار نیست در این بازی کسی بمیرد. انتقادات غیرمنصفانه زیادی از شما می‌شود ولی توجهی نکنید. نترسید و بازی خودتان را انجام دهید. به ما می‌گفتند ما مضحکه لیگ قهرمانان هستیم. این‌ها الان که ما به یک چهارم نهایی رسیده‌ایم، کجا هستند؟»

2001022

این حرف‌ها خطاب مستقیم ژاوی به رامون بسا، روزنامه نگار ال پائیس، بود.

اما داستان از چه قرار است؟ بعد از شکست بارسا مقابل شاختار در بازی چهارم مرحله گروهی که شاگردان ژاوی پس از آن راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را دشوار کردند و برای سومین سال متوالی در خطر حذف زودهنگام قرار گرفتند، بسا مطلبی با این تیتر نوشت: «بارسا که مقابل شاختار شکست خورد، مضحکه اروپاست».

تیتری که ژاوی را بسیار آزار داد و او فوراً در مورد آن توضیح خواست. بالاخره دیشب ژاوی فرصت را برای کنایه زدن به بسا غنیمت شمرد و او را هدف قرار داد. البته ژاوی خوب می‌داند که کار اصلی در لیگ قهرمانان از این مرحله شروع می‌شود و او باید حقانیت خود و تیمش را اینجا ثابت کند.

دیدگاه‌ها