کد خبر : 2008657 | 23 اسفند 1402 ساعت 19:39 | 14.4K بازدید | 9 دیدگاه

سوپرایز ترکیب آبی‌ها برای چند هدف خاص

روزبه چشمی با تغییر پست مجدد به خط دفاعی استقلال بازگشت.

سوپرایز ترکیب آبی‌ها برای چند هدف خاص

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام با تصمیم خاصی که گرفت روزبه چشمی را به پست دفاع میانی منتقل کرد و محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را روی نیمکت قرار داد و امید حامدی‌فر از ابتدا در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت.

این تصمیم نکونام دور از انتظار بود و پیش‌بینی می‌شد که روزبه چشمی در خط هافبک استقلال به میدان برود و وظیفه بازیسازی و پوشش پشت محوطه جریمه استقلال را برعهده بگیرد اما نکونام تصمیم دارد تا در این مسابقه از او به عنوان مدافع میانی استفاده کند و با انتقال رافائل سیلوا به سمت راست دفاع 3 نفره این تیم پوشش بهتری برای فضای پشت سر حردانی در نظر بگیرد.

یکی دیگر از دلایل حضور چشمی در خط دفاع حضور حامدی‌فر در میانه میدان و پرس شدیدتر در وسط زمین است، حامدی‌فر با دوندگی و جنگندگی بالایی که دارد فضای بیشتری از زمین را پوشش خواهد داد و با میل تهاجمی بالاتری که نسبت به چمشی دارد می‌تواند در جریان مسابقه خط حمله این تیم اضافه شود.

با تغییراتی که در ترکیب استقلال انجام شد سهرابیان در سمت چپ دفاع 3 نفره، روزبه چشمی در عمق و رافائل سیلوا در سمت راست به کار گرفته خواهد شد و این تیم با تجربه بالا و قدرت بازیسازی خوبی در عقب زمین کار را شروع خواهد کرد.

در ادامه مسابقه استقلال در صورت پیروزی در این مسابقه بازیکنان قابل توجهی چون سلیمی و مرادمند را برای حفظ نتیجه روی نیمکت در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها