کد خبر : 2008686 | 23 اسفند 1402 ساعت 21:34 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

داور آزاد است هر تصمیمی بگیرد؛

داکونیا: تاکتیک‌هایمان را با تمرکز اجرا کردیم

مربی استقلال خوزستان پیروزی برابر ذوب‌آهن را به مردم خوزستان تبریک گفت.

داکونیا: تاکتیک‌هایمان را با تمرکز اجرا کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو داکونیا، مربی استقلال خوزستان، پس از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: قبل از هر چیزی جا دارد از میهمان نوازی باشگاه ذوب‌آهن و به‌خصوص آقای ربیعی تشکر کنم. دو تیم بازی خیلی قشنگی انجام دادند و در حین بازی به یکدیگر احترام گذاشتند‌. خوشبختانه بچه‌های ما امروز از لحاظ تاکتیکی شرایط خیلی خوبی داشتند و بازی خیلی خوبی اجرا کردند.

وی افزود: کل ۹۰ دقیقه تمرکز داشتیم و تمرکزمان را از دست ندادیم. می‌دانستیم در مقابل یک تیم پرقدرت بازی خواهیم کرد. بازیکنان ما کاملا با تمرکز بالا برنامه تاکتیکی‌مان را اجرا کردند. توانستیم گل اول را در نیمه اول بزنیم و بعد از آن شروع به کنترل بازی کردیم. بچه‌ها خیلی خوب بازی را کنترل کردند و گل دوم را زدیم و باز هم به خوبی به کنترل بازی ادامه دادند.

2000739

مربی استقلال خوزستان در پاسخ به اینکه اگر صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۹ بازی اعلام می‌شد، باز هم بازی به همین شکل دنبال می‌شد عنوان کرد: ما اگرها را آنالیز نمی‌کنیم. این اتفاقات جزئی از فوتبال است. ما هم بازی‌مان را انجام دادیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم. آقای داور برای گرفتن هر تصمیمی آزاد است. اگر اشتباه هم باشد، برای هر تیمی ممکن است اتفاق بیفتد.

مارکو در خصوص سبک بازی ذوب‌آهن و عملکرد خوب دفاع وسط‌های استقلال خوزستان اظهار داشت: مطمئنا آنها کارشان را درست انجام دادند که ما گلی دریافت نکردیم. ضمن اینکه ما در هفته می‌دانستیم ذوب‌آهن چطور بازی می‌کند و با آمادگی به بازی پا گذاشتیم.

او در پایان گفت: از نتیجه‌ای که به دست آوردیم خیلی خوشحال هستیم. با این بردی که به دست آوردیم، در جدول پیشرفت داشتیم. به مردم خوزستان به‌خاطر این برد مهم تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها