کد خبر : 2008696 | 23 اسفند 1402 ساعت 21:54 | 5.3K بازدید | 15 دیدگاه

ربیعی: من مسئول شکست امروز ذوب آهن هستم

محمد ربیعی می‌گوید مسئول شکست ذوب آهن خودش است.

ربیعی: من مسئول شکست امروز ذوب آهن هستم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از هواداران تیم ذوب آهن بابت نتیجه امروز عذرخواهی می‌کنم. اگر کل این نتیجه یک مقصر داشته باشد، مسئولی که باید این باخت را بپذیرد من هستم. قول می‌دهم در ادامه راه جبران و روند تیم درست خواهد شد‌.

او درباره پنالتی گرفته نشده دقیقه ۹ گفت: من فکر می‌کردم داور پنالتی گرفته است ولی به نظر داور احترام می‌گذارم و به باشگاه و کارشناسان داوری می‌سپارم.

ربیعی درباره تاکتیک بازی تیم گفت: یکی از نکاتی که برای حمله داشتیم از بغل تیم حریف بود نه ارسال. اگر یک جاهایی ارسال نمی‌کردیم و با پاس عرضی به باکس برسیم به موقعیت بهتری می‌رسیدیم. امروز بیشتر سعی کردیم پاس بدهیم، تغییر سیستم هم داشتیم. با چهار دفاع بازی را شروع کردیم تا بغل‌ها را دو به یک بکنیم. بیشتر از تمام بازی‌هایی که در اصفهان داشتیم ایجاد موقعیت کردیم‌. دو گل خوردیم که ناراحت شدم. من سعی کردم با بضاعتی که داشتیم پلن‌های مختلفی را با بازیکنانی که داشتیم اجرا کنم. قطعا ایراد داشتیم و نقد به ما وارد است. وقتی بازی را باختیم بهانه‌ای نداریم.

1971368

او درباره برگشت تیم به مسیر واقعی خودش گفت: نگرانی داریم ولی وظیفه ما این است که بتوانیم از این فضا با بررسی و تحلیل و تدبیر خارج شویم.

ربیعی درباره بازی هفته بعد و بازگشت به رفسنجان گفت: من ۴ سال در مس رفسنجان بوده‌ام و قدردان هستم. در این وضعیتی که هستیم با زمان خیلی کم ۴ روزه باید ریکاوری کنیم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و طوری باشد که در انتهای سال به مردم اصفهان شادی هدیه بدهیم.

دیدگاه‌ها