کد خبر : 2008700 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:17 | 6.6K بازدید | 14 دیدگاه

جایگاه فولاد اینجا نیست؛

آل‌نعمه: اشتباهات فردی کمر تیم‌ را شکست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری به انتقاد از عملکرد برخی شاگردانش و همینطور داور مسابقه پرداخت.

آل‌نعمه: اشتباهات فردی کمر تیم‌ را شکست

به گزارش "ورزش‌سه"، احمد آل‌نعمه در نشست خبری بعد از بازی فولاد مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اینطور حرف‌هایش را در واکنش به شکست 3 بر یک آغاز کرد و گفت: نمی‌توانم چیزی بگویم. فقط جا دارد از تماشاگران عزیزمان که تیم‌شان را تشویق کردند و سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. واقعاً جا دارد به‌عنوان نفر اول تیم از آنها معذرت‌خواهی کنم. به دلیل اینکه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم و خسته نباشید به بازیکنان تیم خودم می‌گویم.

او سپس درباره نتیجه رقم خورده از لحاظ فنی هم صحبت کرد و افزود: امروز اشتباهات فردی کمر تیم ما را شکست. دو گل از سه گلی که دریافت کردیم روی اشتباه فردی گل خوردیم. شروع بازی برای ما خوب بود و نیمه اول بازی خیلی پایاپای، اما در نیمه دوم بازی را از دست دادیم و سه امتیازی که در این بازی خیلی لازم داشتیم، نتوانستیم دریافت کنیم.

از سرمربی فولاد خوزستان درباره عملکرد داور مسابقه پرسیدند و او با گلایه از وحید زمانی بیان کرد: از داوری گله‌مندم، گل سالم ما را در نیمه اول آفساید گرفتند. خودمان دیدیم که اصلاً آفساید نبود. در نیمه دوم باز هم صحنه مشکوکی اتفاق افتاد. البته دوباره باید ببینم که توپ به دست رضاییان برخورد کرد یا خیر، اما آنچه از بیرون زمین به نظر رسید، توپ به دستش برخورد کرد. داور خیلی روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود، ولی باز هم از هواداران و مردم خوزستان بابت این باخت معذرت‌خواهی می‌کنم.

آل‌نعمه در پایان گفت: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و جایگاه فولاد اینجای جدول نیست. من چهارمین بازی است که بالای سر تیم هستم و در این مدت قرعه خیلی سختی داشتیم، ولی از نظر فوتبالی رو به پیشرفت هستیم. قطعاً جایگاه فولاد اینجا نیست.

دیدگاه‌ها