کد خبر : 2008702 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:21 | 10.9K بازدید | 10 دیدگاه

بازی خوبی مقابل گل‌گهر انجام دادیم:

بختیاری‌زاده: نگرانی بابت آینده نداریم

علی بختیاری‌زاده نسبت به شرایط تیم صنعت نفت ابراز امیدواری کرد.

بختیاری‌زاده: نگرانی بابت آینده نداریم

به گزارش "ورزش سه"، علی بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در غیاب سرمربی این تیم، سهراب بختیاری‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره شرایط بازی با گل‌گهر صحبت کرد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: به تیم خوب گل‌گهر تبریک می‌گویم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم. آن‌چه که از بچه‌های خودمان می‌خواستیم در زمین پیاده کردند روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم که چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند.

علی بختیاری‌زاده در ادامه افزود: بازیکنان ما هم قسم شده بودند که با کیفیت بهتری در لیگ ظاهر شوند در ادامه با توجه به تمام مشکلات به بچه‌های خودمان امیدوار شدیم و این قول را می‌دهیم که در هفته‌های آینده مثل بازی امروز بازی با کیفیتی ارائه کنیم، خودم به شخصه کاملاً امیدوارم به این تیم و به نوع فوتبالی که امروز در زمین گل‌گهر انجام دادیم. گل‌گهر یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تیم‌های فوتبال کشورمان است. تیم ما امروز این نوید را داد که در هفته‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما هیچ نگرانی بابت ادامه لیگ نداریم چون در هفته‌های آینده بازی‌های خوبی در خانه و بیرون از خانه داریم.

مربی صنعت نفت آبادان در انتهای صحبت‌های خود با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: کیفیتی که بازیکنان ما امروز ارائه دادند نشان داد که اهمیت کار را درک کرده‌اند و در هفته‌های آینده با نفرات جوانی که به تیم اضافه کردیم با کیفیت بهتری ظاهر شده و بیشتر کمک می‌کنند و نگرانی بابت آینده وجود ندارد.

دیدگاه‌ها