کد خبر : 2008703 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:29 | 9.1K بازدید | 18 دیدگاه

خداحافظی با روزهای سیاه؛

فرار سپاهان از کابوس 5 گانه ناباورانه در اهواز

مورایس و شاگردانش پس از 5 شکست حیرت‌انگیز موفق به کسب پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر شدند.

فرار سپاهان از کابوس 5 گانه ناباورانه در اهواز

به گزارش "ورزش‌ سه"، این دور باطل برای سپاهان از آخرین هفته‌های نیم فصل اول و در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد؛ جایی که طلایی‌پوشان اصفهانی در یک بازی ناامید کننده با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم شکست خوردند و 3 بازیکن این تیم هم اخراج شدند.

شکست بعدی سپاهان در سیرجان از راه رسید که البته پس از محرومیت ناگهانی 6 ستاره تیم شب قبل از مسابقه قابل انتظار بود. مورایس در این بازی با جوانانش به میدان رفت و به جز چند بازیکن اکادمی باشگاه بازیکن دیگری روی نیمکت نداشت.

سومین شکست در قزوین ثبت شد؛ جایی که سپاهان می‌توانست در دقیقه 94 حداقل بازی را با گل اسدی به تساوی بکشد ولی با تصمیم اشتباه تیم داوری آنها در یک بازی پرحادثه بازنده شدند.

پس از دو شکست مقابل الهلال که سپاهان نمایش تحسین برانگیزی مقابل تیم قدرتمند ژرژ ژسوس داشت، پس از بیش از یک ماه وقفه دوباره سپاهان در لیگ برتر به میدان رفت و در ورزشگاه آزادی به استقلال با نتیجه یک بر صفر باخت.

2001121

اما غیرمنتظره‌ترین باخت سپاهان در مقابل پیکان رقم خورد؛ جایی که هیچ کس انتظار شکست 3 بر 2 این تیم برابر تیم رضا عنایتی را نداشت، اما در حضور هواداران اصفهانی و حیرت و شوکی که به آنها وارد شده بود، پنجمین شکست پیاپی هم از راه رسید.

درنهایت اما سپاهان در بهترین زمان ممکن به این روند ناکامی خاتمه داد و موفق شد در چارچوب هفته بیستم با نتیجه سه بر یک در اهواز فولاد را از پیش رو بردارد تا نتیجه بازی رفت را در خوزستان هم تکرار کرده باشد.

این پیروزی هم از لحاظ روانی و هم از نظر جایگاهی که سپاهان در جدول رده بندی پیدا کرد، بسیار پراهمیت و سرنوشت ساز بود.

📷یاسر جمالی

دیدگاه‌ها