کد خبر : 2008706 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:37 | 9.7K بازدید | 16 دیدگاه

هواداران گول حواشی را نخورند؛

شجاع: به دربی و بقیه تیم‌ها کاری ندارم

شجاع خلیل‌زاده پیروزی تراکتور برابر هوادار را به هواداران این تیم تقدیم‌ کرد.

شجاع: به دربی و بقیه تیم‌ها کاری ندارم

به گزارش ورزش سه، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۴-۲ تراکتور مقابل هوادار اظهار داشت: یک تبریک خدمت هواداران عزیز‌ می‌گویم که در این سرما آمدند و حمایت کردند. دست تک تک‌شان را می‌بوسیم. واقعا امروز از حمایت‌شان لذت بردیم و این سه امتیاز را هم تقدیم هواداران عزیزمان می‌کنیم. یک تبریک هم به تیم خوب هوادار می‌گویم. لذت بردم که تیم آقای شجاعی فوتبال بازی کرد و ضد فوتبال بازی نکرد. از این ناراحتم که ما نباید گل می‌خوردیم. دو گل بچگانه خوردیم که حیف شد. امیدوارم بازی‌های بعدی تجربه شود که گل‌های بچگانه نخوریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تساوی در دربی به صدرنشینی امیدوار هستند، گفت: ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و باید تیم خودمان را ببینیم. ما باید مس رفسنجان را می‌بردیم اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. رو به جلو حرکت می‌کنیم و انشاالله بازی‌های بعدی بتوانیم با بازی‌های خوب امتیازات را جمع کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

ویدئو: 327323

شجاع درباره فیفادی پیش‌رو عنوان کرد: همه بازیکنان تلاش می‌کنند که در لیست تیم ملی باشند. ما هم تلاش می‌کنیم و بهترین بازی‌ها را برای تیم تراکتور انجام می‌دهیم تا پس از آن هم اگر خدا خواست و کادرفنی صلاح دانست در خدمن تیم ملی باشیم.

مدافع تراکتور در خصوص فوت همسر محمدرضا زنوزی گفت: آقای زنوزی زحمت زیادی برای تراکتور و تبریز و آذربایجان کشیده است. از همینجا یک تسلیت خدمت خانواده زنوزی عرض می‌کنم و امیدوارم غم آخرشان باشد. ما را هم در غم خودشان شریک بدانند. از هواداران عزیز می‌خواهم فردا همه دست به دست هم بدهیم و در مراسم حاج خانم شرکت کنیم. ما همه خانواده هستیم. انشالله روح‌شان شاد باشد.

او در خصوص حواشی تراکتور و اتحاد بازیکنان این تیم توضیح داد: از هواداران می‌خواهم گول حواشی را نخورند. از اول فصل هم گفتم ما شرایط سختی را دنبال کردیم، چون فقط سه بازیکن از پارسال در تیم بازی می‌کنند و تغییرات زیادی در تیم ایجاد شده و تیم نیاز به زمان دارد. ما رفته رفته بهتر می‌شویم و امیدوارم تراکتوری که هواداران لیاقتش را دارند، شویم و بتوانیم دل مردم تبریر و آذربایجان را شاد کنیم. ما برای شادی آنها اینجا هستیم.

دیدگاه‌ها