کد خبر : 2008729 | 23 اسفند 1402 ساعت 23:39 | 13.7K بازدید | 16 دیدگاه

مهدی‌پور: بازی زیبا فدای منافع تیم‌ها شد

هافبک استقلال می‌گوید که بابت کیفیت دربی امروز از هواداران عذرخواهی می‌کند.

مهدی‌پور: بازی زیبا فدای منافع تیم‌ها شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور در پایان دیدار برابر پرسپولیس گفت: به نظرم دربی امروز بازی خیلی تاکتیکی بود اما قبول دارم اصلا دیدار تماشاگرپسندی نبود. برخی مواقع فوتبال زیبا مخصوصا در دربی، فدای منافع تیم‌ها می‌شود و امروز هم این اتفاق افتاد. من به شخصه از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

او در مورد اعتراض رقیب و اعتقاد به گرفته نشدن پنالتی به روی آل‌کثیر گفت: صحبت کردن درمورد داوری وقتی VAR وجود دارد، زیاد جالب نیست و باید به نظر داور احترام بگذاریم به‌خصوص وقتی VAR هست.

بازیکن آبی‌ها در مورد اینکه آیا آنها به هدفشان رسیدند یا خیر، گفت: نمی‌گویم به هدف‌مان رسیدیم. می‌گویم فوتبالی که دو تیم بازی کردند، یک فوتبال تاکتیکی بود. فوتبالی بود که برای هواداران حوصله سر بر بود و تیم‌ها دنبال منافع خودشان بودند.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه استقلال صدرنشینی را قربانی دربی نکرد، می‌گوید: امروز در کار دفاعی فوق‌العاده عمل کردیم. پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت و بیشتر چرخش توپ این تیم هم در زمین خودشان بود. به نظرم فوتبالی نبود که هوادار خوشش بیاید و شخصا به همین دلیل از هواداران خودمان عذرخواهی می‌کنم و از هر جای ایران این دیدار را دیده باشند، راضی نبوده‌اند.

دیدگاه‌ها