کد خبر : 2008733 | 23 اسفند 1402 ساعت 23:45 | 22.8K بازدید | 15 دیدگاه

بازگشت رسمی سپاهان به جنگ قهرمانی؛

برنده دربی در اهواز پرواز کرد

حالا اگر سپاهان موفق به کسب پیروزی در دو بازی عقب افتاده خود شود، اختلافش با تیم صدرنشین جدول که استقلال است، سه امتیاز می‌شود.

برنده دربی در اهواز پرواز کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، تمام نگاه‌ها به دربی پایتخت بود و کمتر علاقه‌مندی به فوتبال بود که نگاهی به بازی حساس و سرنوشت‌ساز هفته در ورزشگاه فولاد آره‌نا داشته باشد. البته به استثنای هواداران اصفهانی و اهوازی که قلب‌شان برای تیم‌شان می‌تپد.
قرمزهای شهر اهواز و طلایی‌پوشان شهر اصفهان با شرایط بسیار سختی به این مسابقه رسیده بودند. سپاهان اگر در این مسابقه امتیاز از دست می‌داد، عملا شانس قهرمانی را از دست می‌داد و در سوی دیگر فولاد خوزستان امیدوار بود تا با رقم زدن یک پیروزی بزرگ از شکست 4 بر 2 مقابل پرسپولیس گذر کند.

2001143

فشاری که این بازی روی بازیکنان دو تیم و به ویژه سپاهانی‌ها ایجاد کرده بود، به وضوح مشخص بود و به همین دلیل هم بود که کیفیت خوبی از سوی آنها در نیمه اول شاهد نبودیم. رضا شکاری موفق شد در دقیقه 4 گلزنی کند، اما در ادامه فولادی‌ها به بازی برگشتند و کار را در دقیقه 27 به تساوی کشاندند.

در نیمه دوم اما شکل بازی عوض شد. سپاهان که می‌دانست دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد، با تمام وجود و البته با تاکتیکی هوشمندانه که از سوی مورایس اتخاذ شده بود، وارد زمین شد و توانست با ارائه یک نمایش هدفمند برتری خود را بر میزبانش با دو گل تماشایی و تاکتیکی از شهریار مغانلو و رضا اسدی دیکته کند و سه امتیاز حساس مسابقه را به نام خود بزند.

2001144

این پیروزی شاید بزرگ‌ترین پیروزی فصل برای سپاهان بود که در هیاهوی دربی که البته به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل ختم نشد، خیلی به چشم نیامد، اما سبب شد تا سپاهان یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند و رتبه چهارم را با 34 امتیاز به نام خودش بزند.

2001150

با این برد بزرگ و با توجه به اینکه سپاهان دو بازی عقب افتاده مقابل تراکتور و ذوب‌آهن هم در پیش دارد، اگر موفق به کسب پیروزی در این دو مسابقه شود، به سه امتیازی استقلال در صدر جدول می‌رسد و این یعنی آغاز ماجراجویی مورایس و شاگردانش و بازگشت امید به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی پس از 5 شکست حیرت‌انگیز و ناباورانه.

با 3 امتیازی که سپاهان در اهواز کسب کرد، می‌توان ادعا کرد که سپاهان به جنگ قهرمانی پس از بحران بزرگی که پشت سر گذاشت، بازگشت.

عکس‌ها: یاسر جمالی

دیدگاه‌ها