کد خبر : 2008740 | 24 اسفند 1402 ساعت 00:22 | 41K بازدید | 17 دیدگاه

ساوتگیت به درخواست کلوپ پاسخ مثبت داد

گرت ساوتگیت به درخواست یورگن کلوپ مبنی بر دعوت جو گومز به تیم ملی انگلیس پاسخ مثبت داده است.

ساوتگیت به درخواست کلوپ پاسخ مثبت داد

به گزارش "ورزش سه"، جو گومز در این فصل بازیکن بسیار کلیدی و مهمی برای لیورپول بوده و کلوپ بارها از او به‌عنوان بازیکنی حیاتی نام برده است.

مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد و اندرو رابرتسون به این معنا بود که این بازیکن ۲۶ ساله قرار است بیش از سه فصل گذشته بازی کند. او از این فرصت به خوبی استفاده کرد و نشان داد استحقاق بازی در ترکیب اصلی قرمزها را دارد.

ستاره انگلیسی لیورپول در تساوی ۱-۱ روز یکشنبه مقابل منچستر سیتی در آنفیلد در پست دفاع چپ بازی کرد و در مقابل خولین آلوارز و جرمی دوکو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. نمایش او تحسین بسیاری از تماشاگران را به دنبال داشت و کلوپ هم در مصاحبه پس از بازی خود با اسکای اسپورت به این مدافع اشاره کرد.

2001156

او گفت: «گرت، صادقانه می‌گویم. جو گومز. به او دقت کن. من اینجا نمی‌ایستم که از ساوتگیت بخواهم کسی را دعوت کند یا نکند، اما گومز را ببینید. چگونه می‌شود او را دعوت نکرد؟»
حالا به‌نظر می‌رسد گومز که فقط ۱۱ بازی برای انگلیس انجام داده و آخرین بار سال ۲۰۲۲ به تیم ملی دعوت شده است، قرار است به یک فرصت فوق‌العاده دیگر دست یابد.

بر اساس اخبار منتشر شده، نمایش‌های اخیر این مدافع توجه ساوتگیت را جلب کرده است و او می‌خواهد در فیفا دی آینده گومز را به تیم ملی دعوت کند تا آمادگی او را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ بسنجد.

دیدگاه‌ها