کد خبر : 2008741 | 24 اسفند 1402 ساعت 00:22 | 28.8K بازدید | 26 دیدگاه

خوشحالم صدر را حفظ کردیم؛

نوازی: اگر می‌گفتیم بازیکن بگیرید، برای این روزها بود

محمد نوازی می‌گوید مشکلاتی که از ابتدای فصل جواد نکونام درباره آن صحبت کرده، روی عملکرد استقلال تاثیرگذار بوده است.

نوازی: اگر می‌گفتیم بازیکن بگیرید، برای این روزها بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی، مربی استقلال پس از پایان دربی ۱۰۳ تا تساوی بدون گل اظهار داشت: بازی خوب بود. بچه‌ها تلاش کردند. درست است شرایط‌مان مقداری خوب نبود اما در کل بچه‌هایمان تلاش کردند. اگر ما اول فصل می‌گفتیم یار بگیرید به‌خاطر این روزها بود.

او ادامه داد: بچه‌ها تا همین الان هم سعی و تلاش‌شان را کردند و فکر می‌کنم به نحو احسن کار کردند و توانستیم صدر جدول را حفظ کنیم اما با این شرایط مقداری سخت است و روی تعویض‌ها و شرایط بازی تاثیرگذار است. ادامه راه را باید با همین بازیکنان برویم و باید تمام تلاش‌مان را کنیم که اینها را حفظ کنیم.

مربی استقلال در واکنش به اینکه است صحبت‌ها زحمات سایر بازیکنان این تیم را زیر سوال می‌برد، عنوان کرد: نه، ما همیشه تشکر کردیم و بچه‌ها از اول فصل ایده‌‌آل بودند. به هر حال شرایط فوتبال همین است. تیم مشکل دارد و مربی همیشه گفته و مشکلات هم از اول فصل حل نشده است. به هر حال با چیزی که داریم تلاش می‌کنیم که به نحو احسن کار کنیم.

نوازی در واکنش به اینکه پرسپولیس سه بازیکن جوان روی نیمکت خود داشت اما کادرفنی این تیم چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کنند، گفت: مربی خودشان می‌تواند صحبت کند و من نمی‌نوانم نظر بدهم.

دیدگاه‌ها