کد خبر : 2008788 | 24 اسفند 1402 ساعت 03:00 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

هت‌تریک شبانه و چشمک به نیمه نهایی

تیم والیبال پیکان تهران با شکست سه بر یک گیتی‌پسند در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر با رقم زدن سومین پیروزی برابر حریف، هت‌تریک کرد.

هت‌تریک شبانه و چشمک به نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان سعید عقیلی ست نخست را با برد 25 بر 23 آغاز کردند تا نشان دهند که پیکان کار دشواری پیش رو دارد. اما در سه ست بعدی پیکانی‌ها با نتایج 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند تا برای سومین بار پیروز جدال با گیتی‌پسند باشند.

تیم پیکان در دو مسابقه مرحله مقدماتی برابر گیتی‌پسند هم به پیروزی رسیده بود. دیدار دور رفت 12 آذر برگزار شد و شاگردان پیمان اکبری سه بر صفر به پیروزی رسیدند و دیدار دور برگشت دوم اسفند میان دو تیم پیگیری شد که سه بر یک به نفع پیکان پایان یافت.

بدین ترتیب اگر پیکان در دور برگشت هم برابر نماینده اصفهان به پیروزی برسد و فولاد بار دیگر چادرملو را در دیدار روز جمعه شکست دهد، شاهد جدال پیکان و فولاد در مسابقه نیمه نهایی خواهیم بود.

خلیل یگانه مجد به عنوان نماینده سازمان لیگ و بهروز جعفری به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه دو ساعت و پنج دقیقه‌ای حضور داشتند.

وحید پورکاشیان داور اول، مرتضی حسن علائی داور دوم و امید فولادی‌وندا داور ویدئوچک این دیدار بودند و سعید عقیلی سرمربی تیم گیتی‌پسند در ست چهارم کارت زرد گرفت.

300 تماشاگر در سالن فدراسیون والیبال نظاره‌گر مسابقه پیکان با گیتی‌پسند بودند و پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی والیبال زیر 18 سال دختر ایران یکی از این تماشاگران بود.

شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند در مرحله مقدماتی موفق به کسب 16 برد و 48 امتیاز شدند و با کسب جایگاه چهارم جدول به مرحله حذفی صعود کردند و از سوی دیگر پیکانی‌ها نیز با 16 برد و 48 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها