کد خبر : 2008803 | 24 اسفند 1402 ساعت 11:32 | 34.7K بازدید | 123 دیدگاه

انتخاب حریف محبوب اتلتیکو: کاش به رئال بخوریم

هواداران اتلتیکو مادرید امیدوار هستند که این تیم در مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبرو شود.

انتخاب حریف محبوب اتلتیکو: کاش به رئال بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر به پیروزی برسد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه پیدا کند. 

هواداران اتلتیکو جو بسیاری خوبی را در حمایت از تیمشان در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به وجود آوردند و کمک قابل توجهی به بازیکنان این تیم کردند تا بتوانند شکست 0-1 در بازی رفت را جبران کنند و حالا در جمع هشت تیم برتر قاره اروپا حضور داشته باشند. 

قرعه‌کشی مرحله بعدی این رقابت‌ها قرار است روز جمعه برگزار شود تا هر تیم با رقیبی که باید در این مرحله روبرویش به میدان برود آشنا شود و خبرنگار مارکا شب گذشته آمار جالبی را درباره علاقه هواداران اتلتیکو به حریفی مشخص و آشنا در این مرحله منتشر کرد. 

1980321

در یک نظرسنجی که از هواداران این تیم انجام شده است، تمامی آنها مدعی شده‌اند که دوست دارند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبرو شوند و تنها یکی از آنها از بارسلونا به عنوان حریف محبوبش در این مرحله نام برد. 

این در حالی است که رئال مادرید در چند سال اخیر هر بار که در لیگ قهرمانان با اتلتیکو روبرو شده، موفق شده است این تیم را شکست دهد و دو بار در فینال این مسابقات دست آنها را از جام قهرمانی دور نگه داشته و به نظر می‌رسد که هواداران این تیم به دنبال انتقام هستند.

دیدگاه‌ها