کد خبر : 2008822 | 24 اسفند 1402 ساعت 13:24 | 78.3K بازدید | 8 دیدگاه

یک پرسپولیسی رفت و یک استقلالی آمد!

پس از جدایی کاپیتان سابق پرسپولیس هدایت نیکاپارس چالوس را یک استقلالی برعهده گرفت‌.

یک پرسپولیسی رفت و یک استقلالی آمد!

به گزارش " ورزش سه " لیگ دسته دوم در این روزهای آخر سال به اوج حساسیت رسیده و نیکاپارس چالوس در روزهای آخر سالی یک خانه تکانی صورت داده است. روز گذشته این باشگاه با محسن بنگر به صورت توافقی قطع همکاری کرد تا برای ادامه راه یک سرمربی جدید اعلام کند.

اسماعیل بابائی‌د‌وست مدیررسانه‌ای نیکاپارس اعلام کرد: با توجه به جدایی محسن بنگر به سراغ حسن اشجاری رفتیم که سال گذشته نیز تجربه خوبی را با ایشان تجربه داشتیم. از این هفته شاهد حضور ایشان روی نیمکت نیکاپارس خواهیم بود.

فصل گذشته اشجاری درحالی هدایت نیکاپارس را در لیگ سه برعهده گرفته بود که چالوسی‌ها در انتهای جدول حضور داشتند و توانست آن را تبدیل به یکی از شانس‌های اصلی صعود کند. اما در لیگ دسته دوم‌ محسن بنگر در چالوس حضور یافت و پس از هجده هفته از جمع چالوسی‌ها جدا شد تا مجددا اشجاری به نیکاپارس بازگردد.

حسن اشجاری که سابقه درخشانی در لیگ‌های پایین دارد پیش از این موفق شد تیم فوتبال شهرداری آستارا را از لیگ استان با صعودهای متوالی به لیگ دسته اول برساند. او همچنین توانست چوکای تالش را به لیگ دسته اول بازگرداند و یک صعود دیگر نیز در کارنامه خود به ثبت برساند.

نیکاپارس چالوس با 9 برد، 4 مساوی و 5 باخت توانسته 31 امتیاز جمع کند و در فاصله چهار امتیازی صدر جدول جا خوش کند‌ تا همچنان امیدوار به صعود باشد.

دیدگاه‌ها