کد خبر : 2008826 | 24 اسفند 1402 ساعت 13:37 | 47.1K بازدید | 54 دیدگاه

تاتا مارتینو:

پیدا کردن جانشین بهترین بازیکن دنیا سخت است!

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست و پیدا کردن جانشین برای او دشوار است.

پیدا کردن جانشین بهترین بازیکن دنیا سخت است!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی در بازی نیمه شب گذشته به وقت ایران برابر نشویل در مرحله یک هشتم رقابت‌های چمپیونز کاپ کونکاکاف به پیروزی رسید و توانست راهی مرحله بعدی این مسابقات شود. 

این پیروزی در حالی برای اینترمیامی به دست آمد که مسی در فاصله پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم به دلیل احساس دردی که در پایش داشت از زمین بازی بیرون رفت و مارتینو تایید کرد که او احتمالا نمی‌تواند در بازی شنبه برابر دی سی یونایتد در ترکیب این تیم به میدان برود.

سرمربی اینترمیامی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش کاملا به درخشش مسی وابسته است گفت: «ما از زمانی که فصل شروع شد از این موضوع مطلع بودیم که لئو بنا به دلایل و شرایط مختلف نمی‌تواند در تمامی دیدارها از ابتدا به میدان برود یا در آنها حضور داشته باشد. 

2001259

اما چیزی که روی آن تاکید دارم این است که او به مدت 15 سال بازیکن بسیار مهمی در بارسلونا بوده و چند سال درخشان هم در پاری سن ژرمن داشته و در تمامی این سال‌ها کمک بسیار زیادی به تیم ملی آرژانتین کرده است. پس چرا برای ما اینطور نباشد؟ 

مسئله این است که فقط جانشینی برای یک بازیکن پیدا کنیم، مسئله پیدا کردن جانشین برای بهترین بازیکن دنیاست. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که سبک بازی خودمان را با توجه به غیبت و خروج او از زمین سازگار کنیم. اینکه او از اول در زمین نباشد، با این که پس از 50 دقیقه از زمین خارج شود متفاوت است.»

دیدگاه‌ها