کد خبر : 2008848 | 24 اسفند 1402 ساعت 15:32 | 20.9K بازدید | 72 دیدگاه

فولاد سند رو کرد: گل و پنالتی‌مان را نگرفتند!

باشگاه فولاد خوزستان با انتشار دو فیلم به اشتباهات داوری دیدار با سپاهان اصفهان پرداخت.

فولاد سند رو کرد: گل و پنالتی‌مان را نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان روز گذشته مقابل سپاهان اصفهان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد؛ این در حالی بود که در دقیقه 7 بازی فولاد یک گل زد که کمک داور آن را مردود کرد و در نیمه دوم هم یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان رخ داد.

با توجه به این اتفاقات باشگاه فولاد خوزستان امروز دو صحنه جنجالی و مشکوک بازی با سپاهان را روی رسانه رسمی خود منتشر کرده و به توضیح در این خصوص پرداخته است.

باشگاه فولاد با تیتر «اشتباهات عجیب داوری علیه فولاد مقابل سپاهان؛ یک گل و یک پنالتی طلبکار شدیم» نوشته است: «تصاویر ثبت شده به خوبی نشان می‌دهد که در بازی روز گذشته مقابل سپاهان دو اشتباه داوری واضح علیه فولاد خوزستان رخ داده است.»

ویدئو: 327425

فولادی‌ها در ادامه آورده‌اند: «در دقیقه 7 گل سالم فوتبال به طرز عجیبی از سوی کمک داور دوم مسابقه مردود شد؛ در این صحنه نه قبل از رسیدن توپ به ساسان انصاری و نه بعد از پاس این بازیکن به لوکاس کاندیدو آفساید نبود و فریز شدن صحنه این مسئله را نشان می‌دهد.»

در ادامه متن منتشر شده از سوی باشگاه نوشته شده است: «دقیقه 61 بازی استفاده آشکار رامین رضاییان از دست برای کنترل توپ را داور وسط خطای پنالتی تشخیص نداد. تصویر اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به وضوح خطای هند را داخل محوطه جریمه نشان می‌دهد.»

دیدگاه‌ها