کد خبر : 2008850 | 24 اسفند 1402 ساعت 15:58 | 12.2K بازدید | 24 دیدگاه

جدول گلزنان دو رقمی و در قرق دو طلایی‌پوش؛

رقابت دو ستاره سپاهان برای یک عنوان فردی جدی شد!

روز گذشته شهریار مغانلو و رضا اسدی هر دو گلزنی کردند و موفق شدند تعداد گل‌هایشان را دو رقمی کنند.

رقابت دو ستاره سپاهان برای یک عنوان فردی جدی شد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، شهریار مغانلو و رضا اسدی که شروعی طوفانی در رقابت‌های لیگ برتر داشتند، به مانند تمام بازیکنان سپاهان و وضعیت کلی این تیم که طی سه ماه اخیر در بحران فرو رفته، روزهای بسیار سختی را تجربه کردند و در حالی که آمار خوبی در گلزنی ایجاد کرده بودند، به یکباره پیش از رسیدن به عدد 10 متوقف شدند.

با این حال مصاف با فولاد خوزستان فرصت بسیار خوب و البته موقعیت بسیار حساسی برای درخشش دوباره مهاجمین سپاهان و دو ستاره لیگ برتر بود. فولاد توانست گل رضا شکاری که در دقیقه 4 به ثمر رسید را در دقیقه 27 جواب دهد  و نیمه اول با تساوی تمام شد.

در نیمه دوم اما دو گل بسیار حیاتی برای سپاهان از راه رسید که اولی با بغل پای تر و تمیز شهریار مغانلو به گل اول مسابقه بدل شد و چند دقیقه بعد هم رضا اسدی با یک شوت سرکش چاره‌ای جز تسلیم شدن پیش روی کنت نگذاشت، تا خیال سپاهانی‌ها بابت کسب سه امتیاز راحت بشود.

اسدی و مغانلو هر دو پیش از آغاز مسابقه 9 گله بودند و به واسطه چند دقیقه در هجدهمین بازی فصل (سپاهان دو بازی عقب افتاده دارد) موفق به دو رقمی کردن تعداد گل‌هایشان و البته بهبود آمار گلزنی در لیگ برتر داشتند.

رحمان جعفری و رضا جعفری به ترتیب با 8 و 7 گل نزدیک‌‌ترین تعقیب‌کننده‌های دو مهاجم سپاهان هستند و البته دو بازی بیشتر از این دو بازیکن برگزار کرده‌اند. البته که با وجود 10 هفته مانده به پایان مسابقات می‌توان شانس رضا اسدی و شهریار مغانلو را با توجه به فرمی که دارند، بسیار بیشتر از سایر مهاجمان لیگ برتر دانست، اما اینکه کدام‌یک از این دو بازیکن موفق به کسب این عنوان می‌شوند، رقابت قابل توجهی در درون خانواده تیم فوتبال سپاهان ایجاد کرده است.

عکس‌ها: یاسر جمالی

2001353
2001354

دیدگاه‌ها