کد خبر : 2008868 | 24 اسفند 1402 ساعت 19:02 | 87.6K بازدید | 80 دیدگاه

این آخرین فصلی است که این‌جا بازی می‌کنم

تحملم تمام شد: ساسان از فولاد خداحافظی کرد!

کاپیتان فولاد خوزستان در واکنش به حواشی دیدار روز گذشته تیمش مقابل سپاهان طی پیامی در اینستاگرام اعلام کرد آخر فصل این تیم را ترک می‌کند.

تحملم تمام شد: ساسان از فولاد خداحافظی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن و کاپیتان فولاد خوزستان در جریان بازی تیمش مقابل سپاهان به شکل عجیبی مورد توهین برخی هواداران حاضر روی سکوها قرار گرفت.

2001385

انصاری که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فولاد در فصل جاری بوده و رد پای او تقریبا در همه موفقیت‌های فولاد دیده می‌شود، امسال 3 گل 3 امتیازی برای تیمش زده و 4 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. او روز گذشته نیز مقابل سپاهان عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست برای تیمش در مقاطعی از بازی مفید باشد.

با این حال تعدادی از سکوهای ورزشگاه اختصاصی فولاد روز گذشته به شکل عجیبی به توهین و فحاشی به کاپیتان قرمزپوشان پرداختند؛ موضوعی که صبر انصاری را لبریز کرده و در پستی اینستاگرامی به انتقاد از این هواداران پرداخته است.

انصاری در صفحه شخصی خود نوشت: «همیشه فکر می‌کردم باید سکوت کرد و قضاوت رو سپرد به گذر زمان، حتی وقتی بهم تهمت زدن و سعی کردن جو رو علیه من کنن، باز سکوت کردم، که تمرکزم رو از دست ندم و بتونم همچنان به تیمم کمک کنم. ولی، این دفعه داستان فرق می‌کنه.»

او ادامه داد: «دیروز چند نفری که همه می‌دونن از کی خط می‌گیرن و تو این چند سال چه بلاهایی سر فولاد آوردن، به خانواده من فحش دادن. وسط فحش دادن‌هاشون، خودشون رو نماینده یکی از اقوام اصیل و عزیز خوزستان معرفی کردن. شما نماینده اون قوم نیستید، شما مایه ننگ خانواده و زن و بچه‌تون هستید‌.»

کاپیتان فولاد که از فحاشی‌ها علیه خودش بسیار ناراحت است، در ادامه به ترک این تیم در پایان فصل اشاره کرده: «اگه این فحش‌ها برای این بود که من رو از فولاد دور کنید، موفق شدید. این آخرین فصلیه که تو فولاد بازی می‌کنم، هر چند سال بعد هم قرارداد دارم.»

2001612

انصاری افزود: «من عاشق فولادم، عاشق مردم خوزستان، با این تیم به همه چی و همه جا رسیدم‌. قهرمان شدم، شادی کردم، باختم، گریه کردم. در همه این روزهای تلخ و شیرین، سعی کردم صادقانه و با تمام وجود کنار تیمم و هواداراش باشم ولی، دیروز احساس کردم تحملم تموم شده. من خانواده دارم و خانواده‌م از هر چیزی در دنیا برام ارزشمندتره. از فوتبال و تمام جام و قهرمانی‌هاش.»

کاپیتان فولاد همچنین گفت: «۱۴ سال اینجا زندگی کردم. از مردم خوزستان و هواداران عزیز فولاد، جز شرافت و انسانیت ندیدم. همیشه قدردان خواهم بود و بخشی از قلبم تا ابد اینجا می‌مونه. تو ۱۰ بازی آخر فصل، با همه وجودم برای موفقیت فولاد بازی خواهم کرد.»

متن انصاری خطاب به هواداران فولاد با این جملات پایان می‌پذیرد: «اون بنده خداهایی هم که شب و روز جلسه می‌ذارن و خط میدن که به خانواده من فحش بدن رو فعلا واگذار می‌کنم به خدا. فصل که تموم شد و فولاد که آرامش پیدا کرد، نوبت به حرف زدن من هم خواهد رسید.»

کاپیتان باتجربه فولاد که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را نیز دارد، در قسمت کپشن پست اینستاگرامی خود نیز یک بیت شعر نوشته است: 
"مدعی خواست که از بیخ کند ریشه‌ی ما/ غافل از آنکه خدا هست در اندیشه‌ی ما."

2001386

دیدگاه‌ها