کد خبر : 2008882 | 24 اسفند 1402 ساعت 20:21 | 31.5K بازدید | 11 دیدگاه

خوشحالی دشان از نیمکت‌نشینی امباپه: باشکوه است!

دیدیه دشان سرمربی فرانسه از اینکه کیلیان امباپه توسط لوئیس انریکه سرمربی پاری سن ژرمن نیمکت نشین شده، خوشحال است.

خوشحالی دشان از نیمکت‌نشینی امباپه: باشکوه است!

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان نگران فرصت کمی که لوئیس انریکه در اختیار کیلیان امباپه در ترکیب پاری سن ژرمن قرار می‌دهد، نیست و اتفاقا از این تصمیم خوشحال است.

از زمانی که فوق ستاره فرانسوی تایید کرد قراردادش را با پاریسی‌ها تمدید نمی‌کند، لوئیس انریکه، سرمربی تیم، کمتر حد معمول از او در ترکیب استفاده می‌کند.

این مربی اسپانیایی اقدام خود برای نیمکت نشینی امباپه را به عنوان راهی برای اطمینان از آمادگی تیمش جهت مقابله با جدایی احتمال این بازیکن در تابستان، توصیف کرده است.

2001414

دشان پس از اعلام لیست جدید تیم ملی فرانسه گفت که از حضور امباپه روی نیمکت پاری سن ژرمن خوشحال است: "با توجه به تعداد بازی‌هایی که او انجام داده، این فوق‌العاده و باشکوه است. عدم خستگی در یک رقابت بزرگ عامل مهمی است. خوب است که بازیکنان ما زمان بازی دارند، اما پس از هر سه روز یک بار بازی کردن، خستگی زیادی وجود دارد. من اصلا نگران ریتم کیلیان نیستم. این مسائل انتخاب‌های مربیان هستند."

این ستاره فرانسوی در دو بازی از چهار بازی قبلی لیگ یک بازی نکرده و در دو بازی دیگر هم تعویض شده است. با این حال، او آخرین بار در یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه تمام 90 دقیقه مقابل نیس را بازی کرد و همچنین اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها