کد خبر : 2008885 | 24 اسفند 1402 ساعت 20:43 | 45.8K بازدید | 39 دیدگاه

تحسین پرسپولیسی‌ها: گرگی علیه گئورگی

غیبت گئورگی گولسیانی نگرانی بزرگی برای هواداران پرسپوليس شکل داده بود اما مدافع جانشین سرخ‌ها به خوبی از این ماموریت خارج شد.

تحسین پرسپولیسی‌ها: گرگی علیه گئورگی

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی که در دیدار با ذوب آهن برای محافظت از دروازه تیمش، سرش را جلوی توپ محسن آذرباد قرار داد و این موضوع باعث مصدومیت شدیدش شده بود، در بازگشت به ترکیب این تیم توانست یک روز موفق را به نام خود کند.

علی نعمتی که با خصوصیات دفاعی‌اش در قلب دفاعی توانسته بود نظر یحیی گل‌محمدی را برای حضور در این تیم از پدیده مشهد را جلب کند، طی فصول اخیر به دلیل ضعف دفاعی این تیم در سمت چپ مجبور به حضور در این پست شد. نعمتی هرچند در تلاش بود تا در این پست نیز بتواند عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد، اما کاملا قابل پیش‌بینی بود که از پارامترهای لازم برای این پست دور باشد و همین مسئله عاملی برای ایجاد هجمه علیه وی بود.

2001315

نعمتی اما در دربی با توجه به غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی به پست دلخواهش رسید و در قلب دفاعی برای سرخ‌ها به کار گرفته شد. نعمتی در این پست البته توانست روز موفقی را برای نیروی تهاجمی استقلال به‌جا بگذارد و این‌بار با تصمیمات دفاعی مناسب و سود بردن از سرعت خود، ماشاریپوف و بلانکو را خصوصا ناکام بگذارد.

موضوعی که تمجید هم‌تیمی‌هایش را به‌همراه داشت و بازیکنان تیم نیز بابت نمایش بدون اشتباه این بازیکن در پایان دربی به وی تبریک گفتند.

دیدگاه‌ها