کد خبر : 2008909 | 24 اسفند 1402 ساعت 23:07 | 29.6K بازدید | 37 دیدگاه

اعتراف جردن هندرسون: اشتباه کردم به عربستان رفتم!

جردن هندرسون از ترک لیورپول و پیوستن به الاتفاق عربستان ابراز پشیمانی کرد.

اعتراف جردن هندرسون: اشتباه کردم به عربستان رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون ۳۳ ساله، زمانی که لیورپول را ترک کرد و با حدود ۱۵ میلیون یورو به الاتفاق، تیمی در لیگ عربستان سعودی پیوست، حرکت بزرگی انجام داد. او یکی از بازیکنان مشهور اروپایی بود که در پیش فصل به خاورمیانه نقل مکان کرد.

پس از این انتقال، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه گذشته اعلام شد که هندرسون از شرایطش که در الاتفاق دارد راضی نیست و قصد دارد به دلیل هوای بسیار گرم و نارضایتی خودش و خانواده‌اش از این وضعیت، عربستان را ترک کند.

او همچنین نگران بود که در تابستان پیش رو، برای انگلیس در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بازی نکند و به دلیل شرایط نامناسبش شانس حضور در تیم ملی را از دست بدهد. به همین دلیل تصمیم گرفت با جدایی از الاتفاق و ترک عربستان، با قراردادی دو و نیم ساله به آژاکس بپیوندد.

2001462

او امروز در مصاحبه با روزنامه‌ای هلندی از پشیمانی‌اش از پیوستن به الاتفاق گفت: «واقعا اشتباه کردم. اکنون متوجه شدم که فوتبال در خون من جریان دارد. لیگ عربستان در حال پیشرفت است اما برای من مناسب نیست، من اشتباه کردم که به آنجا رفتم. اینجا در پروژه آژاکس بسیار خوشحالم.

با نگاهی به گذشته، تصمیم بزرگی بود و فکر می‌کردم برای من مناسب است. اوضاع در فوتبال به سرعت تغییر می‌کند و من خوشحالم که این تصمیم را گرفتم و به آژاکس آمدم. احساس کردم این فرصت برای من خیلی خوب است و نمی‌توانم آن را رد کنم.»

دیدگاه‌ها