کد خبر : 2008910 | 24 اسفند 1402 ساعت 23:16 | 45.6K بازدید | 34 دیدگاه

یک گل و یک پاس گل مقابل الجزیره

طوفان 9 دقیقه‌ای قایدی در محمد بن زاید

مهدی قایدی موفق شد در نیمه دوم دیدار برابر الجزیره، نمایش درخشانی داشته باشد.

طوفان 9 دقیقه‌ای قایدی در محمد بن زاید

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که نیمه نخست جدال الجزیره و اتحاد کلباء در استادیوم محمد بن زاید بدون حادثه مهمی به پایان رسید، اما دو تیم در نیمه دوم نمایش متفاوتی داشتند که ستاره بازی کسی نبود جز مهدی قایدی.

وینگر بوشهری اتحاد کلباء که در بازی‌های اخیر این تیم عملکرد خوبی داشته و حتی آخرین گل دوران حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت ببرها را به ثمر رسانده بود، یک تنه میزبان را به آتش کشید.

قایدی ابتدا در دقیقه 51 و پس از آنکه حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و وارد محوطه جریمه شد، توپ را به دنیل بسا سپرد و این بازیکن نیز با یک شوت تماشایی و زیر طاقی، دروازه علی خصیف را باز کرد.

بازیکن سابق استقلال در ادامه موفق شد گل دوم تیمش را نیز وارد دروازه حریف کند. قایدی که در سمت چپ منتظر دریافت پاس بود، ارسال لئاندرو اسپاداسیو را به خوبی کنترل کرد و به سمت دروازه حریف پیش رفت.

2001465

در شرایطی که قایدی یک مدافع را روبرویش داشت، شگرد همیشگی‌اش را به نمایش گذاشت و با حرکت در عرض، توپ را روی پای راستش آورد و با یک شوت زمینی محکم، توپ را روانه دروازه کرد که ضربه‌اش پس از برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به گل تبدیل شد.

قایدی که در این فصل ستاره کلباء بوده و با به ثمر رساندن هشت گل و دادن سه پاس گل و گرفتن سه پنالتی مهره‌ای بدون جایگزین در ترکیب تیمش بوده، امشب نیز خوش درخشید و تا لحظه نگارش این خبر، کلباء با نتیجه دو بر یک از الجزیره سرشناس پیش است.

دیدگاه‌ها