کد خبر : 2008912 | 25 اسفند 1402 ساعت 04:00 | 11.7K بازدید | 26 دیدگاه

58 شوت و 6 گل از راه دور

محرم از مسی‌ها یک مُشت شوت‌زن ساخت!

مس رفسنجان با حضور محرم نويدكيا متحول شده و همچنان عملكرد موفق خودش را در نيم فصل دوم ادامه مى‌دهد.

محرم از مسی‌ها یک مُشت شوت‌زن ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، يكى از نكات جالب توجه در خصوص تحولات تاكتيكى مس با حضور نويدكيا موفقيت بازيكنان اين تيم در شوت‌زنى براى گشودن دروازه حريفان است، شگردى كه در كلاس استادى مثل نويدكيا آموختنى است.

2001472

محرم يكى از خوش‌فكرترين و بهترين هافبک‌هاى تاريخ فوتبال ايران و شوت‌زن قهارى بود، او با ضرباتى دقيق و خاطره‌انگيز توانست گل‌هاى حساسى براى سپاهان به ثمر برساند.

مس در نيم فصل دوم رقابت‌هاى ليگ برتر در پنج بازى ٧ گل به ثمر رسانده كه در اين بين ٦ گل روى شوت‌زنى بازيكنان اين تيم از راه دور به ثبت رسيده است.

2001473

دو شوت ديدنى از جلال‌الدين على‌محمدى در قائمشهر براى شكست نساجى، شوت محمد اكبرى در دقيقه ٩٠ بازى با تراكتور، يك شوت استثنايى از مهدى تركمان روى ضربه ايستگاهى در بازى با آلومينيوم و دو سوپر گل استادانه منتظر محمد در اراك نشان مى‌دهد مسى‌ها برنامه ويژه‌اى روى ضربات از راه دور براى گشودن دروازه حريفان دارند و البته نويدكيا با همين ابزار تا اينجاى فصل به خواسته‌هاى خودش رسيده است.

نكته جالب توجه اينكه مس رفسنجان در پنج بازى نيم فصل دوم مجموعا ٥٨ شوت به سمت دروازه حريفان شليك كرده و يكى از تيم‌هاى موفق ليگ از اين نظر به شمار مى‌رود.

دیدگاه‌ها